Реклама

Facebook Business: що це таке і як користуватися менеджером?

Останні Новини

Profi
Profihttps://www.instagram.com/baloh_y/
Головний редактор технічного контенту на ITech.co.ua, який зацікавлений у смартфонах та інших гаджетах.

Завдяки повному набору функцій для Instagram і Facebook, Facebook Business є практично незамінним інструментом для бізнес-сторінок і профілів на обох платформах. У ньому ви можете перевірити такі показники, як взаємодія користувачів у публікаціях, статистику демографічного охоплення та прямі повідомлення в інтуїтивно зрозумілому інтерфейсі, що полегшує життя виробникам контенту.

Серед різноманітних функцій Facebook Business особливо виділяється можливість створення персоналізованої реклами відповідно до бажаної цільової аудиторії. Інструмент можна використовувати як потужний каталізатор для підвищення показників, які варіюються від взаємодії до закриття продажів, що робить його використання відмінним у процесі зростання та виставлення рахунків малого та великого бізнесу.

Щоб допомогти користувачеві, ITechNews підготував повний посібник для тих, хто хоче зробити перші кроки у створенні реклами у Facebook. Перевірте це нижче.

Створення облікового запису Facebook Business

Щоб почати використовувати Facebook Business, необхідно мати обліковий запис на платформі та зареєструвати назву компанії чи сторінки, якою керуватиме, а також професійну електронну адресу.

Цей крок виконується автоматично для користувачів, які вже мають сторінку Facebook або обліковий запис Instagram, пов’язану з бізнес-профілем. В обох випадках процес швидкий і безкоштовний. 

Цікаво: Соціальна мережа Facebook зазнає блокування зі сторони Росії.

Використання конструктора оголошень Facebook

На домашній сторінці Facebook Business є кілька інструментів, спрямованих на керування сторінками та магазинами. Щоб отримати доступ до конструктора реклами, просто виберіть однойменну опцію разом із «мегафоном» на бічній панелі зліва на екрані.

Далі натисніть «Створити оголошення» у верхньому правому куті, щоб почати. На наступному екрані відображатимуться три методи розробки реклами, щоб допомогти користувачеві в процесі створення, пропонуючи відповідні профілі для кожної цілі.

Створення спеціального оголошення

У цьому посібнику буде продемонстровано метод за замовчуванням для "Увімкнути Instagram Media", однак наступні кроки можна використовувати для налаштування будь-яких інших цілей. Подивіться, як:

  1. У вікні з трьома способами створення виберіть «Виберіть ціль», а потім «Увімкнути медіа Instagram».
  2.  Потім виберіть публікацію для просування.
  3. Коли це буде зроблено, визначте, чи є публікація спеціальним оголошенням і чи пов’язана вона з соціальними питаннями, такими як громадянські права, охорона здоров’я та економіка. Якщо так, вам потрібно буде отримати спеціальний дозвіл від Facebook, перш ніж рекламувати його. 
  4. Налаштуйте свою цільову аудиторію або виберіть варіант, оптимізований для Facebook.
  5. Нарешті, встановіть тривалість кампанії та розмір бюджету. На цьому етапі буде оцінено щоденне охоплення публікації.
  6. Підтвердьте свою платіжну інформацію та налаштування реклами, завершивши процес, натиснувши «Повернути свою публікацію зараз».

Цікаво: Чим може загрожувати зупинка роботи месенджерів та соціальних мереж?

Альтернатива: створення автоматичного оголошення

У разі сумнівів щодо бажаної аудиторії чи мети реклами, рекомендується використовувати метод створення «Автоматична реклама»,  розроблений для того, щоб спрямовувати користувача до своєї мети за допомогою простих запитань.

Результатом опитування буде сторінка, попередньо налаштована відповідно до відповідей, але яка все ще дозволяє налаштувати такі фактори, як бюджет і тривалість кампанії, а також остаточну платформу, на якій буде просуватися публікація. Ви також можете повернутися назад і змінити відповіді, якщо хочете.

Для більш досвідчених

Якщо функцій, пропонованих «стандартним» конструктором реклами, недостатньо, є ще більш надійний і повний Facebook Ads Manager. Інструмент, хоча і ефективний, може налякати звичайних користувачів своїм «недружнім» і більш «технічним» інтерфейсом — особливо в порівнянні з альтернативним творцем. Таким чином, його використання рекомендується для професійних користувачів або більш досвідчених користувачів у процесі роботи платформи.

Доступ до інструмента можна отримати за  цим посиланням або натиснувши опцію «Показати докладнішу інформацію в Ads Manager», яку можна  знайти в Ads Center «стандартного» інтерфейсу Facebook Business.

Також нещодавно було названо основні причини, чому соціальні мережі втрачають популярність.

Не забудьте підписатися на нашого Головного Редактора в Instagram, або ж на нашу офіційну сторінку в Facebook, канал в Telegram та в Twitter. Також стежте за нами в Google News.

ITech News

Новини Партнерів
Реклама

Випадкові Записи

Xiaomi та ZMI запускають компактний powerbank-нагрівач для рук

Xiaomi та ZMI запускають компактний нагрівач для рук  - панацею в зимові місяці, подібну до тієї, яку ми скоро...
Реклама

Буде Цікаво

- Advertisement -