Функції зміни реальності за допомогою іншого образу, створеного методом накладання маски користуються неабиякою популярністю у соціальних мережах. Не є виключенням і месенджер Viber. Функція використання різних об’єктивів має назву «Viber Lens». AR-фільтри створювалися за підтримки Snap літом 2021 року та впроваджували на протязі наступних кількох місяців.
Цікаво: Українцям розповіли, як відновити втрачені переписки у Viber.
Згодом компанія проаналізувала, на скільки користувачів зацікавила нова опція Viber-Маски та які саме образи прийшлися до вподоби. Результати виявилися такими. Понад сім мільйонів користувачів використовували фільтри для фото, відео чи GIF-файлів, а понад п’ять з половиною мільйонів користувачів зробили 51,8 млн знімків у додатку. І ці цифри стосуються лише першого початкового періоду використання функції.
Лідерство серед об’єктивів у 2021 році отримав AR-фільтр «Мультяшне обличчя». Він дозволяє накладати на обличчя довгого язика та гарних, великих виразних очей. Серед прекрасної статі фільтр набув неабиякої популярності.
Другим у тренді став фільтр «Red Head». Користувачі Viber полюбили його через модну тенденцію рудого кольору волосся саме в 2021 році. Цей об’єктив дає можливість приміряти цей образ на себе, додавши довгого рудого волосся до Вашого зображення. Реклама глянцевих журналів посприяла популярності AR-фільтру.
Молодь дуже полюбляє свято Halloween. Саме цим викликаний інтерес користувачів Viber до огидної та страшної маски, яка використана в об’єктиві «Елементи Хелловіну». Третє місце у рейтингу AR-фільтрів посів саме цей образ.
Окреме місце серед популярних образів посіли тигрові лінзи. Їх затребуваність пояснюється ще й тим, що кошти від використання цих фільтрів, були направлені на доброчинну справу – на збереження тварин, які знаходяться під загрозою зникнення у деяких регіонах планети. Розроблені у співпраці зі Всесвітнім фондом дикої природи WWF, вони стали деяким внеском у вигляді коштів у цей фонд.
Цікаво: Українцям розповіли, як правильно передати показники газу через Viber.
А тепер трохи статистики. Як Ви самі здогадалися, мабуть, жінки більше полюбляють приміряти різні образи, тому більше схильні до фото-творчості. Проте різниця виявилася не суттєвою. Чоловікам теж подобається створювати контент за допомогою AR-фільтрів. Судіть самі - медіафайли за допомогою спеціальних об’єктивів Viber знімали 59 відсотків жінок проти 55 відсотків чоловіків. Хоча лише половина з них надсилає подібний контент своїм знайомим. Це 30 відсотків жінок та 27 відсотків чоловіків.
Але якщо порівнювати загальні цифри, то результат схиляється до жіночої цільової аудиторії. Якщо щомісячні активні користувачі Viber (MAU) серед жінок складають 46 відсотків, то користувачів Viber Lens – 56 відсотків прекрасної статі.
Ще цікавим моментом проробленої аналітичної роботи став той факт, що не тільки молодь любить користуватися об’єктивами з масками. Людям середнього віку теж подобається приміряти на себе, час від часу, якийсь образ.
Цікаво: Актуальні скарги українців на месенджер Viber в 2022 році.
Не забудьте підписатися на нашого Головного Редактора в Instagram, або ж на нашу офіційну сторінку в Facebook, канал в Telegram та в Twitter. Також стежте за нами в Google News.