Реклама

Клієнт ПриватБанку отримала банківську картку з індивідуальним дизайном, якою неможливо розрахуватися

Останні Новини

Profi
Profihttps://www.instagram.com/baloh_y/
Головний редактор технічного контенту на ITech.co.ua, який зацікавлений у смартфонах та інших гаджетах.

Продовжуємо тему відгуків клієнтів ПриватБанк, які вони залишають на сайті МінФін. Нещодавно ми розповідали про шахрайський випадок з клієнтом ПриватБанку та OLX, потім був випадок із овердрафтом і на кінець один клієнт отримав в подарунок “кредит” на кругленьку суму. Зараз же, мова піде про те, як клієнт ПриватБанку отримала банківську картку з індивідуальним дизайном, якою неможливо розрахуватися. Як і в попередніх випадках, відгук був опублікований на сайті Мінфін, ознайомитися з яким зможете в кінці матеріалу.

Так ось, зараз розповімо про ситуацію, яка склалася між клієнтом та ПриватБанком через перевипуск банківської картки. Зі слів клієнта, термін дії її банківської картки закінчувався, тому вона вирішила випустити нову, але з підтримкою безконтактної оплати, оскільки ця функція зараз досить затребувана і практична у використанні (Більше про безконтактну оплату читайте в нашому попередньому матеріалі). Першою претензією до банку стало те, що вони пропонують такі картки на платній основі, враховуючи що більшість інших українських банків пропонують таку технологію безкоштовно.

Так ось, вирішивши, що варіантів в неї нема і все рівно прийдеться користуватися саме послугами ПриватБанку (оскільки зп приходить саме в цей банк), вона вирішила замовити собі таку карту і додатково з індивідуальним дизайном. Заплативши 150 грн ввімкнувся режим очікування і через 12 днів вона отримала її.

Проблеми розпочалися після того, як клієнт вирішила перевірити свою карту в “бойових” умовах, розраховуючись в магазині. З її слів, перша оплата безконтактним способом в неї не пройшла і навіть не допомогли різні варіанти обертання та прикладання картки. В результаті, прийшлося розраховуватися традиційним способом, за допомогою PIN-коду.

Через деякий час, картку було вирішено знову протестувати і результат був такий самий. Чіп NFC не працює і очікування від цієї картки не виправдали надій клієнта.

На даний момент, клієнт неймовірно незадоволена таким ставленням до випуску карток, особливо до тих, за які необхідно платити. З оригінальним відгуком клієнта можете ознайомитися нижче.

Клієнт ПриватБанку отримала банківську картку з індивідуальним дизайном, якою неможливо розрахуватися
ITech News

Не забудьте підписатися на нашого Головного Редактора в Instagram, або ж на нашу офіційну сторінку в Facebook, канал в Telegram та в Twitter. Також стежте за нами в Google News.

Новини Партнерів
Реклама

Випадкові Записи

Pозкрито дату презентації ігор для PlayStation 5

Нещодавно, ми писали, що Sony переносять презентацію ігор для PlayStation 5 (а можливо і саму консоль) на невідомий термін,...
Реклама

Буде Цікаво

- Advertisement -