Реклама

Клієнт ПриватБанку, з допомогою сервісів Google, втратив понад 24 000 грн

Останні Новини

Profi
Profihttps://www.instagram.com/baloh_y/
Головний редактор технічного контенту на ITech.co.ua, який зацікавлений у смартфонах та інших гаджетах.

Сьогоднішній матеріал також стосується безпеки клієнтів ПриватБанку і відноситься до нашої традиційної рубрики – відгуки клієнтів ПриватБанку. В сьогоднішньому матеріалі піде мова про те, як клієнт ПриватБанку, з допомогою сервісів Google, втратив понад 24 000 грн. Традиційно, за основу матеріалу взято відгук ошуканого клієнта з сайту МінФін.

За словами клієнта, 7 листопада, сервісом Google Huga Do з її зарплатної картки було знято незначну суму в 1 долар, яку потім повернули. Як вже зрозуміло, це був підтверджуючий платіж і це була тільки невелика проблема, оскільки через деякий час, з її картки почало рівномірно знімати по 1 долару 26 разів. Фактично з рахунку було списано 26 доларів (702 грн) і ПриватБанку не здалося, що ці платежі можуть бути шахрайськими.

Цікаво: Названо 3 основні рекомендації щодо правильного місця зберігання банківської картки.

Як завжди в таких випадках, історія на списанні 702 грн не закінчилася так просто і далі почалося те, чого клієнт найменше очікував - списання коштів іншим сервісом Google і в значно більших сумах. На цей раз, в той же день (7 листопада 23:58), через сервіс Google Garena було списано 1 долар і це знову був підтверджуючий платіж. Далі почалося найгірше, оскільки кожні пів хвилини, з рахунку клієнта списувало 1 долар і в результаті, таких транзакцій було виконано 875. По завершенню цього, клієнт втратив 22 855 грн + 702 грн, які було втрачено раніше.

Клієнт, як і завжди в таких випадках, звернулася в найближче відділення ПриватБанку та зробила роздруківки всіх транзакцій та відправила їх в службу безпеки банку. Їй пообіцяли, що найближчим часом зателефонують, але станом на 15 листопада, дзвінок так і не надійшов.

Клієнт запевняє, що карткою, з якої були вкрадені кошти, не розраховувалися в інтернеті, пін-код нікому не повідомлявся. Цікаво, який буде розвиток цієї ситуації і чи отримає назад свої кошти клієнт.

Також нещодавно українцям розповіли, що робити, якщо банкомат “з’їв” або не видав кошти.

Клієнт ПриватБанку, з допомогою сервісів Google, втратив понад 24 000 грн

Не забудьте підписатися на нашого Головного Редактора в Instagram, або ж на нашу офіційну сторінку в Facebook, канал в Telegram та в Twitter. Також стежте за нами в Google News.

ITech News

Новини Партнерів
Реклама

Випадкові Записи

Названо мінуси смартфонів Xiaomi, які відлякують покупця

Про компанію Xiaomi напевно чули всі ті, хто цікавляться різноманітними новинками із світу технологій (тобто наші постійні читачі) і...
Реклама

Буде Цікаво

- Advertisement -