Клієнт ПриватБанку, з допомогою сервісів Google, втратив понад 24 000 грн

Останні Новини

Profihttps://www.instagram.com/baloh_y/
Головний редактор технічного контенту на ITech.co.ua, який зацікавлений у смартфонах та інших гаджетах.

Сьогоднішній матеріал також стосується безпеки клієнтів ПриватБанку і відноситься до нашої традиційної рубрики – відгуки клієнтів ПриватБанку. В сьогоднішньому матеріалі піде мова про те, як клієнт ПриватБанку, з допомогою сервісів Google, втратив понад 24 000 грн. Традиційно, за основу матеріалу взято відгук ошуканого клієнта з сайту МінФін.

За словами клієнта, 7 листопада, сервісом Google Huga Do з її зарплатної картки було знято незначну суму в 1 долар, яку потім повернули. Як вже зрозуміло, це був підтверджуючий платіж і це була тільки невелика проблема, оскільки через деякий час, з її картки почало рівномірно знімати по 1 долару 26 разів. Фактично з рахунку було списано 26 доларів (702 грн) і ПриватБанку не здалося, що ці платежі можуть бути шахрайськими.

Цікаво: Названо 3 основні рекомендації щодо правильного місця зберігання банківської картки.

Як завжди в таких випадках, історія на списанні 702 грн не закінчилася так просто і далі почалося те, чого клієнт найменше очікував – списання коштів іншим сервісом Google і в значно більших сумах. На цей раз, в той же день (7 листопада 23:58), через сервіс Google Garena було списано 1 долар і це знову був підтверджуючий платіж. Далі почалося найгірше, оскільки кожні пів хвилини, з рахунку клієнта списувало 1 долар і в результаті, таких транзакцій було виконано 875. По завершенню цього, клієнт втратив 22 855 грн + 702 грн, які було втрачено раніше.

Клієнт, як і завжди в таких випадках, звернулася в найближче відділення ПриватБанку та зробила роздруківки всіх транзакцій та відправила їх в службу безпеки банку. Їй пообіцяли, що найближчим часом зателефонують, але станом на 15 листопада, дзвінок так і не надійшов.

Клієнт запевняє, що карткою, з якої були вкрадені кошти, не розраховувалися в інтернеті, пін-код нікому не повідомлявся. Цікаво, який буде розвиток цієї ситуації і чи отримає назад свої кошти клієнт.

Також нещодавно українцям розповіли, що робити, якщо банкомат “з’їв” або не видав кошти.

Клієнт ПриватБанку, з допомогою сервісів Google, втратив понад 24 000 грн

Не забудьте підписатися на нашого Головного Редактора в Instagram, або ж на нашу офіційну сторінку в Facebook, канал в Telegram та в Twitter. Також стежте за нами в Google News.

ITech News

- Advertisement -
- Advertisement -

Випадкові Записи

Найдешевший флагман Redmi отримав відчутні покращення

У жовтні Xiaomi представила смартфон Redmi K30S Extreme Commemorative Edition, який продовжує користуватися величезним попитом. Сьогодні надійшла інфомрація, що...
- Advertisement -

Буде Цікаво

- Advertisement -