Реклама

Користувачі Lifecell скаржаться на самовільне підключення непотрібних послуг

Останні Новини

Profi
Profihttps://www.instagram.com/baloh_y/
Головний редактор технічного контенту на ITech.co.ua, який зацікавлений у смартфонах та інших гаджетах.

Тільки нещодавно ми повідомляли, що компанія Київстар отримує багато скарг на якість своїх послуг, як зараз надійшла схожа інформація про Lifecell. На одному сервісі відгуків, користувачі Lifecell скаржаться на самовільне підключення непотрібних послуг. В даному випадку, користувач скаржиться на те, що йому підключають непотрібні послуги на сім-картку, яка підключена в роутері. Найгірше, за словами користувача, що після звернення в технічну підтримку, оператори не сильно бажали вирішити проблему і запевняли користувача, що він сам підключає додаткові послуги на діючу картку.

Після того, як користувач пояснює їм ситуацію про картку і роутер, вони вимикають додаткові послуги, але на наступний день історія продовжується. Після чергової скарги в техпідтримку, оператори просто завершують розмову не вирішивши проблему користувача.

За словами користувача, схожа ситуація відбуваєтсья не тільки в нього, а й в родичів і знайомих, які користуються такою ж послугою компанії Lifecell. В даній сиутації невідомо, як вирішилася така неприємна ситуація і надіємося, що в майбутньому не буде такого відношення до своїх клієнтів.

Детальніше з відгуком можете ознайомитися нижче.

Користувачі Lifecell скаржаться на самовільне підключення непотрібних послуг
ITech News

Не забудьте підписатися на нашого Головного Редактора в Instagram, або ж на нашу офіційну сторінку в Facebook, канал в Telegram та в Twitter. Також стежте за нами в Google News.

Новини Партнерів
Реклама

Випадкові Записи

Відомо, як покращити мобільний зв’язок на смартфоні

Якщо у вас поганий мобільний зв’язок на смартфоні і ви шукаєте шляхи його покращення, залишайтесь з нами. В даній...
Реклама

Буде Цікаво

- Advertisement -