Реклама

Lifecell “розсекретили” свій дохід за минулий квартал

Останні Новини

Profi
Profihttps://www.instagram.com/baloh_y/
Головний редактор технічного контенту на ITech.co.ua, який зацікавлений у смартфонах та інших гаджетах.

Lifecell – це одна з найбільших компаній мобільного зв’язку та швидкісного інтернету. В кінці третього кварталу 2021 року в мобільного оператора було близько дев’яти мільйонів активних користувачів. Ця компанія не лише надає якісний зв’язок та інтернет, а ще й випускає різні розумні цифрові пристрої (месенджери, системи оплат, хмарне сховище, тощо). Належить ця компанія до турецького оператора зв’язку Turkcell.

Мобільний оператор постійно збільшує кількість користувачів і показує як зростає їх прибуток та EBITDA. Отож, в листопаді цього року, компанія опублікувала свої підсумки роботи за третій квартал 2021 року.

Спочатку покажемо фінансові дані Lifecell. Якщо порівнювати дохід на основі річних показників, то він виріс на 23,7%. За три квартали цього року дохід становить 2,159.2 млн.грн, минулого року - 1,745.5 млн.грн. Такі показники досягнуті через зростання прибутку від передачі даних та збільшенню ARPU.

EBITDA показник став більший аж на 34,5% порівняно з аналогічним періодом минулого року. Цей рік - 1,224.0 млн.грн, минулий - 909.8 млн.грн. Маржа EBITDA була 52,1%, в третьому кварталі 2021 року стала 56,7%. Показники збільшились завдяки збільшенню доходів.

Цікаво: Lifecell поділилися статистикою використання мобільного трафіку.

Якщо говорити про капітальні вкладення, то вони зменшились. Минулого року витрачено 860.6 млн.грн станом на третій квартал, у третьому кварталі 2021 року вкладення склали 713.7 млн.грн.

Відповідно, чистий дохід виріс у компанії аж на 372.3% в порівнянні з минулорічними даними.

Тепер розберемо операційні дані. Активних користувачів в третьому кварталі 2021 року на річній основі стало більше на 14.1%, це в порівнянні з такими ж даними минулого року. Зараз 8.9 млн. користувачів, рік тому - 7.8 млн. 4-5G користувачів стало більше на 40%. Відповідно трафік почали витрачати теж набагато більше. В середньому, один користувач тепер споживає на 14% більше, ніж рік тому.

Такі високі показники зумовлені вигідними тарифами та зручними пакетними послугами.

Через більше споживання трафіку, ARPU зріс на 8.8%. З 76.3 грн в середньому, зріс до 83.0 грн. Але показник MoU навпаки впав на 0.1%. З 180.8 хв. в минулому році, до 180.6 хв. в цьому році.

База користувачів цифровими послугами теж зросла на 26%, адже компанія приділяє особливу увагу розвитку діджитал-технологій. Завдяки цьому, Lifecell залишається лідером вже стільки часу.

Також нещодавно стало відомо, що Lifecell додатково роздає безлімітний інтернет своїм абонентам.

Не забудьте підписатися на нашого Головного Редактора в Instagram, або ж на нашу офіційну сторінку в Facebook, канал в Telegram та в Twitter. Також стежте за нами в Google News.

ITech News

Новини Партнерів
Реклама

Випадкові Записи

Дізнайтеся, як продовжити термін служби ПК або ноутбука

Комп’ютери, незамінні під час роботи, навчання чи навіть відпочинку, стали нерозлучними супутниками людей і потребують догляду, щоб не вийти з...
Реклама

Буде Цікаво

- Advertisement -