Home Новини сучасних технологій На Київстар обрушився шквал критики

На Київстар обрушився шквал критики

0
На Київстар обрушився шквал критики

Компанія “Київстар” найбільший оператор мобільного зв’язку, в якого, відповідно, найбільша користувацька база. Також в компанії повідомляють, що в них найбільше та найякісніше покриття мережі в Україні. Як виявляється, не всі користувачі розділяють думку Київстар. Раніше ми вже повідомляли, що користувачі не в захваті від якості зв’язку, послуг та цін на тарифи, а сьогодні на Київстар обрушився шквал критики в черговий раз і ймовірно, що так продовжиться й надалі. Нижче ми підібрали коментарі користувачів послугами Київстар, в яких є причини, щоб скаржитися на компанію.

Один користувач скаржиться на те, що відбувається роз'єднання інтернет з'єднання 1 раз в годину. Через таке роз'єднання, він не може комфортно проводити своє дозвілля в мережі.

На Київстар обрушився шквал критики

Інший користувач скаржиться на те, що їй не потрібні тарифи з інтернетом, оскільки мобільним інтернетом вона не користується. Також вона незадоволена тим, що їй не можуть запропонувати тариф без інтернету.

На Київстар обрушився шквал критики

Користувач скаржиться на те, що безлімітний інтернет дуже швидко закінчується і за пів місяця зникає 40Гб, через що йому знижують швидкість інтернету. Також користувач поскаржився на "розмови з ботами" і на їхні шаблонні відповіді.

На Київстар обрушився шквал критики

Користувач скаржиться, що 22 дня не може відключити послугу сім для планшета. Йому приходять смс з кодами від Київстар, після чого він відправляє підтвердження дії. У відповідь він отримує смс, що "немає технічної можливості для відключення".

На Київстар обрушився шквал критики

Користувач скаржиться, що з рахунку її мами зникають кошти, поповнювали декілька разів, а гроші зникали. Через деякий час їм прийшло смс, що тариф змінено і вартість тарифного плану було збільшено в 2 рази.

Ще один користувач скаржиться на якість зв'язку в багатоквартирному будинку. Він підкреслює, що якість надзвичайно погана у всіх користувачів Київстар, які проживають в будинку.

Інший користувач підтримав розмову і також підтвердив, що зв'язок надзвичайно поганий. Тільки в його випадку проблеми на подвір'ї, а не в квартирі.

Третій користувач порекомендував Київстар зменшити вартість тарифів та покращити якість зв'язку.

Як бачимо, в різних користувачів схожі проблеми: якість зв'язку, покриття, вартість тарифів, безлімітний інтернет і ще багато інших схожих проблем.

В даній ситуації залишається надіятися, що Київстар постарається задовольнити максимальну кількість користувачів.

Не забудьте підписатися на нашого Головного Редактора в Instagram, або ж на нашу офіційну сторінку в Facebook, канал в Telegram та в Twitter. Також стежте за нами в Google News.

NO COMMENTS

Exit mobile version