Реклама

Названо причини, через які люди залежні від TikTok

Останні Новини

Profi
Profihttps://www.instagram.com/baloh_y/
Головний редактор технічного контенту на ITech.co.ua, який зацікавлений у смартфонах та інших гаджетах.

TikTok – одна з найбільших у світі платформ соціальних медіа, і її база користувачів все ще зростає. Ось одна з причин, чому так багато людей все ще перебувають у залежності від TikTok і чому вони не припинять використовувати його найближчим часом. Нижче можете ознайомитися із іншими причинами.

Сторінка "Для вас" та алгоритм

Найбільшою причиною того, що стільки підлітків та людей різного віку все ще прихильні до TikTok, є канал пошуку вмісту програми, більш відомий як сторінка "Для вас" або FYP. Ця сторінка діє як основна шкала часу в програмі та визначає, як люди знаходять новий вміст. TikTok забезпечується унікальним алгоритмом, який використовує ШІ та машинне навчання для заповнення FYP найбільш оптимальним вмістом для показу конкретному користувачу.

Щоб визначити ваші інтереси, додаток ретельно відстежує, з якими типами відео ви в основному взаємодієте. Наприклад, якщо ви любите, коментуєте або ділитеся кліпами, які зроблені на відкритому повітрі, тоді ви побачите більше відео про те, що на відкритому повітрі, у своїй стрічці. Алгоритм також встановлює взаємозв'язки на основі різних відео, з якими взаємодіють ті самі користувачі. 

На відміну від інших соціальних мереж, які в основному побудовані на зв’язках між людьми, які знають один одного в реальному житті, TikTok зосереджується на оптимізації вмісту, який ви бачите. Цілком можливо провести години на TikTok, не бачачи нікого, кого ви знаєте чи на кого підписані, оскільки платформа настільки керована алгоритмічним відкриттям.

Через природу FYP додаток краще розуміє, який вміст вам сподобається, коли ви продовжуєте його використовувати. Це причина, через яку люди можуть мати надзвичайно різний досвід роботи в додатку. Хоча багато хто може знайти свої FYP, заселені переважно танцювальними відео та пісенними виступами, інші бачать лише відео з кулінарії , ремонту дому та цифрового живопису.

Тенденції TikTok

Ще однією великою причиною, чому TikTok є настільки домінуючим, є перевага тенденцій, таких як танцювальні виклики для популярних пісень або відео, узгоджених з популярними фільтрами в додатках. Алгоритм надає пріоритет вмісту, який відповідає певним тенденціям в Інтернеті, які є популярними на даний момент. Оскільки гарячі тенденції, як правило, залучають більше людей, інші користувачі часто приєднуються до них та створюють вміст, який відповідає цим тенденціям.

Головною причиною появи тенденцій на TikTok є її аудіосистема. Коли користувачі завантажують відео, звук цього конкретного відео може бути синхронізований губами або використаний іншими користувачами. Наприклад, якщо хтось створює ремікс популярної пісні, цей конкретний аудіокліп з часом може бути використаний у тисячах інших відео.

Це також є основною причиною того, чому TikTok став домінуючим способом збирання потоків і зростання на чартах поп-музики, таких як Billboard та Rolling Stone. Багато найбільш домінуючих хітів за останні два роки походять від тенденцій TikTok. Іноді незрозумілі або старі пісні також можуть отримати несподіваний поштовх. 

Спільноти на TikTok

Нарешті, TikTok є домом для різноманітного контенту. Групи кліпів та творців вмісту зазвичай називають “спільнотами TikTok” і характеризуються подібними відео, аудіо та загальними хештегами. На кожну тематичну тему, ймовірно, тисячі користувачів роблять відео на цю конкретну тему.

Наприклад, існує ціла субкультура TikTok, яка називається «котеджне ядро», яка фокусується на фантастичній естетиці та відео будинків у лісі. Існують цілі спільноти TikTok з мільйонами поглядів, зосереджених на кладці цегли, змішуванні кольорів фарб та анімуванні логотипів компаній.

Різноманітність тем сприяє збільшенню кількості користувальницької бази як з точки зору глядачів, так і творців вмісту. Це також мотивує багато різних типів підприємств приєднуватися до програми та створювати вміст для просування своїх продуктів.

Майбутнє соціальних медіа

TikTok - чудовий приклад ролі машинного навчання та штучного інтелекту у формуванні наших звичок споживання. Подібно до того, як веб-сайти електронної комерції використовують алгоритми, керовані користувачами, щоб запропонувати, що купувати, платформа TikTok залежить від своїх користувачів, щоб стимулювати зростання певних типів контенту.

TikTok має безліч проблем щодо конфіденційності, як у технічному просторі конфіденційності, так і в більш широкому політичному дискурсі. Через те, що програма покладається на використання інформації користувачів для пошуку даних, виникає багато питань про те, скільки даних програма дійсно збирає для своїх користувачів і хто має доступ до цих даних. Як і у випадку з будь-яким іншим додатком, який ви встановлюєте на свій телефон, будьте обережні, коли ділитесь конфіденційною інформацією, яка може ідентифікувати особу.

ITech News

Не забудьте підписатися на нашого Головного Редактора в Instagram, або ж на нашу офіційну сторінку в Facebook, канал в Telegram та в Twitter. Також стежте за нами в Google News.

Новини Партнерів
Реклама

Випадкові Записи

Xiaomi розробляє два революційні флагманські смартфони

На офіційному міжнародному сайті фірмової оболонки MIUI компанії Xiaomi були виявлені «докази», які вказують на те, що Xiaomi розробляє...
Реклама

Буде Цікаво

- Advertisement -