Приватбанк продовжує створювати проблеми своїм клієнтам

Останні Новини

Новий рік для українських компаній почався неоднозначно. Компанії, які надають послуги зв’язку, отримують критику в свою сторону і по сьогодні, зокрема через підняття цін на зв’язок та його неналежну якість. Організації, які займаються послугами доставки, також критикують, знову ж таки за неякісно надані послуги. Не оминула дана ситуація і українські банки. А саме, Приватбанк продовжує створювати проблеми своїм клієнтам. Мова йде про ситуацію, яка трапилась із користувачем Приватбанку. Ось її відгук.

Приватбанк продовжує створювати проблеми своїм клієнтам

Справа в тому, що користувачу відмовили в поновленні її карти після закінчення строку дії. Розірвали договір з користувачем в односторонньому порядку без пояснення причин таких дій. Найцікавіше те, що після опублікування відгуку на сайті мінфін, працівники Приватбанку зв’язались із згаданим користувачем та проблема була вирішена.

Приватбанк продовжує створювати проблеми своїм клієнтам

З даної ситуації можна зробити висновок, що якщо ви надасте своїм проблемам розголосу, велика ймовірність, що ваше питання буде вирішене. Швидше за все, якщо б користувач не пред’являла б свої претензії, вона б зараз не продовжувала обслуговуватись в Приватбанку. Майте це на увазі.

Не забудьте підписатися на нашого Головного Редактора в Instagram, або ж на нашу офіційну сторінку в Facebook, канал в Telegram та в Twitter. Також стежте за нами в Google News.

- Advertisement -
- Advertisement -

Випадкові Записи

Названы возможные варианты использования старого смартфона

Стаття доступна українською...Если вы относитесь к тем людям, которые при покупке нового смартфона старый телефон также оставляют у себя,...
- Advertisement -

Буде Цікаво

- Advertisement -