Реклама

Тім Кук виступив з жорсткою заявою стосовно методів збору даних компанією Facebook

Останні Новини

Profi
Profihttps://www.instagram.com/baloh_y/
Головний редактор технічного контенту на ITech.co.ua, який зацікавлений у смартфонах та інших гаджетах.

Сьогодні генеральний директор Apple Тім Кук виступив з жорсткою заявою стосовно методів збору даних компанією Facebook. Відповідна заява пролунала на віртуальній конференції “Комп’ютери, конфіденційність та захист даних”, де було засуджено бізнес-модель таких компаній, як Facebook. Також вын наголосив на відданості Apple просуванню конфіденційності користувачів.

“У момент нестримної дезінформації та теорій змови, ми більше не можемо закривати очі на теорію технологій, яка говорить, що будь-яке залучення – це хороше залучення – чим довше, тим краще – і все з метою збору якомога більше даних “, – сказав Кук. “Давно необхыдно було припиняти робити вигляд, що цей підхід не вимагає витрат – поляризації, втрати довіри і, так, насильства”, – додав він.

Кук виділив два останні заходи щодо конфіденційності, які вжила Apple, включаючи ярлики конфіденційності в App Store та Прозорість відстеження додатків, які вимагатимуть від програм запитувати дозвіл на відстеження користувачів, починаючи з наступних бета-версій iOS 14, iPadOS 14 і tvOS 14 . Apple заявляє, що оновлення програмного забезпечення будуть випущені на початку весни.

Вчора генеральний директор Facebook Марк Цукерберг заявив, що претензії Apple щодо конфіденційності часто вводять в оману та самообслуговування : "Apple має всі стимули використовувати свою домінуючу позицію платформи, щоб втручатися в роботу наших програм та інших додатків, що вони регулярно роблять, щоб віддавати перевагу своїм власним. І це впливає на зростання мільйонів підприємств по всьому світу.

У тому числі - із майбутніми змінами iOS 14 багато малих підприємств більше не зможуть охопити своїх клієнтів за допомогою націлених оголошень. Зараз Apple може сказати, що вони роблять це, щоб допомогти людям, але ці дії чітко відстежують їхні конкурентні інтереси."

Сьогодні День конфіденційності даних, і Apple відзначила цю подію, поділившись " Днем у житті ваших даних ", простим для розуміння звітом у форматі PDF, який пояснює, як сторонні компанії відстежують дані користувачів на веб-сайтах та в додатках, підкреслює принципи конфіденційності та надає більше подробиць про прозорість відстеження додатків.

Зауваження Кука можна прослухати у цьому відео на YouTube, починаючи з позначки 3:50:

Повна стенограма зауважень Кука

"Доброго дня.

Джон, дякую за щедрий вступ і за те, що ви нас сьогодні прийняли.

Це привілей приєднатися до вас - і навчитися на цій обізнаній панелі - з нагоди Дня конфіденційності даних.

Трохи більше двох років тому, до якого приєднався мій добрий друг, який так скучав Джованні Буттареллі, та регулятори захисту даних із усього світу, я говорив у Брюсселі про появу індустріального комплексу даних.

На цьому зібранні ми запитали себе: «у якому світі ми хочемо жити?»

Через два роки нам слід уважно поглянути, як ми відповіли на це питання.

Справа в тому, що взаємопов’язана екосистема компаній і посередників даних, постачальників фальшивих новин і торговців підрозділами, трекерів і хакерів, які просто хочуть швидко заробити, в нашому житті присутня більше, ніж будь-коли.

І ще ніколи не було настільки зрозумілим, як це погіршує наше основне право на приватність і, як наслідок, нашу соціальну структуру.

Як я вже говорив раніше, «якщо ми визнаємо як нормальне і неминуче, що все у нашому житті може бути об'єднано та продано, то ми втрачаємо набагато більше, ніж дані. Ми втрачаємо свободу бути людиною ".

І все-таки це новий сезон, який сподівається. Час продуманості та реформ. І найбільш конкретний прогрес серед усіх завдяки багатьом з вас.

Довіряючи циніків та судьбаїв помилково, GDPR створив важливу основу для прав на конфіденційність у всьому світі, і його впровадження та застосування повинні продовжуватися.

Але на цьому ми не можемо зупинитися. Ми повинні зробити більше. І ми вже бачимо надійні кроки в усьому світі, включаючи успішну ініціативу щодо голосування, яка посилює захист прав споживачів саме тут, у Каліфорнії.

Разом ми повинні надіслати універсальну, гуманістичну відповідь тим, хто претендує на право на приватну інформацію користувачів про те, що не можна і не можна терпіти.

Як я вже говорив у Брюсселі два роки тому, безумовно, настав час не лише для всеосяжного закону про конфіденційність тут, у Сполучених Штатах, але і для світових законів та нових міжнародних угод, які закріплюють принципи мінімізації даних, знань користувачів, доступу користувачів та безпека даних по всьому світу.

В Apple, підштовхнуті керівництвом багатьох з вас у спільноті конфіденційності, це були два роки безперервних дій.

Ми працювали над тим, щоб не лише поглибити наші власні основні принципи конфіденційності, але й створити рясні позитивні зміни у галузі в цілому.

Ми неодноразово висловлювались за надійне шифрування без задніх дверей, визнаючи, що безпека є основою конфіденційності.

Ми встановили нові галузеві стандарти щодо мінімізації даних, керування користувачами та обробки на пристрої для всього, від даних про місцезнаходження до ваших контактів та фотографій.

Одночасно з тим, як ми просунулися вперед у функціях, що дозволяють зберегти здоров’я та здоров’я, ми переконались, що такі технології, як датчик кисню крові та ЕКГ, забезпечують спокій, що ваші дані про здоров’я залишаються вашими.

І, нарешті, але не менш важливим є те, що ми впроваджуємо нові, потужні вимоги щодо покращення конфіденційності користувачів у всій екосистемі App Store.

Перший - це проста, але революційна ідея, яку ми називаємо маркуванням конфіденційності.

Кожен додаток, включаючи наш власний, повинен ділитися своїми методами збору даних та конфіденційності, інформацією, яку App Store надає таким чином, щоб кожен користувач міг зрозуміти та реагувати на нього.

Другий називається Прозорість відстеження додатків. ATT засновує на собі повернення контролю користувачам - надання їм права сказати, як обробляються їх дані.

Користувачі давно просили цю функцію. Ми тісно співпрацювали з розробниками, щоб дати їм час і ресурси для його реалізації. І ми захоплені цим, оскільки вважаємо, що він має великий потенціал зробити все кращим для всіх.

Тому що ATT відповідає на цілком реальну проблему.

Раніше сьогодні ми випустили нову статтю під назвою "День у житті ваших даних". Вона розповідає про те, як програми, якими ми користуємося щодня, містять в середньому шість трекерів. Цей код часто існує для обстеження та ідентифікації користувачів у всіх додатках , спостерігаючи та фіксуючи їх поведінку.

У цьому випадку те, що бачить користувач, не завжди те, що він отримує.

Зараз користувачі можуть не знати, чи додатки, якими вони користуються, щоб витратити час, зареєструватися зі своїми друзями чи знайти їжу, насправді передають інформацію про зроблені ними фотографії, людей у їхній список контактів або дані про місцезнаходження, що відображають, де вони їдять, сплять або моляться.

Як показує стаття, здається, що жодна інформація не є надто приватною чи особистою, щоб її можна було спостерігати, монетизувати та об’єднувати в 360-градусний погляд на ваше життя. Кінцевим результатом усього цього є те, що ви більше не замовник, ви продукт.

Коли ATT діє в повному обсязі, користувачі матимуть право голосу щодо такого відстеження.

Деякі цілком можуть подумати, що обмін такою мірою інформації вартий того для більш націлених оголошень. Я підозрюю, що багато інших цього не роблять, так само, як це найбільше оцінили, коли ми вбудували подібну функціональність у Safari, що обмежує веб-трекери кілька років тому.

Ми бачимо розробку таких функцій та інновацій, орієнтованих на конфіденційність, як основну відповідальність нашої роботи. У нас завжди було, ми завжди будемо.

Справа в тому, що дискусія щодо АТТ - це мікрокосм дискусії, який ми ведемо вже давно - такий, де наша точка зору дуже чітка.

Для досягнення успіху технології не потрібні величезні масиви персональних даних, об’єднаних на десятках веб-сайтів та додатків. Без неї реклама існувала і процвітала десятиліттями. І ми сьогодні тут, бо шлях найменшого опору рідко буває шляхом мудрості.

Якщо бізнес побудований на оманливих користувачах, на використанні даних, на виборах, які взагалі не є вибором, то він не заслуговує нашої похвали. Це заслуговує на реформу.

Не слід відводити погляд від загальної картини.

У момент розгулу дезінформації та теорій змови, соковитих алгоритмами, ми більше не можемо закривати очі на теорію технологій, яка говорить, що вся залучення - це хороше залучення - чим довше, тим краще - і все з метою збору стільки даних, скільки можливо.

Занадто багато людей все ще задаються питанням: "скільки ми можемо позбутися?", Коли їм потрібно запитати, "які наслідки?"

Які наслідки має пріоритет теоріям змови та насильницькому підбурюванню просто через їх високий рівень участі?

Які наслідки не просто терпимо, а винагороджуємо вміст, який підриває довіру громадськості до рятувальних щеплень?

Які наслідки бачити, як тисячі користувачів приєднуються до екстремістських груп, а потім продовжують алгоритм, який рекомендує ще більше?

Давно минуло час припиняти робити вигляд, що цей підхід не вимагає витрат - поляризації, втрати довіри та, так, насильства.

Не можна допустити, щоб соціальна дилема стала соціальною катастрофою.

Я думаю, що минулий рік, і, звичайно, останні події, приніс ризик цього для всіх нас - як для суспільства, так і для окремих людей, як і для всього іншого.

Довгі години, проведені вдома, затримка навчання дітей при закритих школах, занепокоєння та невпевненість у тому, що буде в майбутньому, все це викликало різке полегшення того, як можуть допомогти технології - і як їх можна використовувати шкоди.

Чи буде майбутнє належати до інновацій, які роблять наше життя кращим, досконалішим та більш людським?

Або це буде належати до тих інструментів, які привертають нашу увагу до виключення всього іншого, змішуючи наші страхи та агрегуючий екстремізм, для розміщення дедалі більш інвазивно націленої реклами над усіма іншими амбіціями?

В Apple ми давно зробили вибір.

Ми вважаємо, що етичні технології - це технології, які працюють саме для вас. Це технологія, яка допомагає вам спати, а не підтримує вас. Це говорить вам, коли вам вистачить, що дає вам простір для створення, малювання, написання чи навчання, а не оновлення лише ще раз. Це технологія, яка може зникнути на задньому плані, коли ви в поході або плаваєте, але є там, щоб попередити вас, коли ваш пульс підскочить або допомогти вам, коли у вас було неприємне падіння. І все це завжди на перше місце ставить конфіденційність та безпеку, оскільки нікому не потрібно відмовлятись правам своїх користувачів на доставку чудового продукту.

Називайте нас наївними. Але ми все ще вважаємо, що технології, створені людьми, для людей та з урахуванням добробуту людей, є надто цінним інструментом, від якого слід відмовлятися.

Ми не ідеальні. Ми зробимо помилки. Ось що робить нас людьми. Але наша відданість вам, зараз і завжди, полягає в тому, що ми будемо зберігати віру в ті цінності, які надихали нашу продукцію з самого початку. Тому що те, чим ми ділимось зі світом, - це ніщо без довіри наших користувачів до нього.

Усім, хто приєднався до нас сьогодні, продовжуйте проштовхувати нас усіх. Продовжуйте встановлювати високі стандарти, які ставлять конфіденційність на перше місце. І вжити нових і необхідних кроків для реформування порушеного.

Ми просунулися разом, і ми мусимо зробити більше. Оскільки завжди настав час бути сміливим і сміливим на службі світу, де, як сказав Джованні Буттареллі, технології служать людям, а не навпаки.

Дуже дякую."

Джерело

ITech News

Не забудьте підписатися на нашого Головного Редактора в Instagram, або ж на нашу офіційну сторінку в Facebook, канал в Telegram та в Twitter. Також стежте за нами в Google News.

Новини Партнерів
Реклама

Випадкові Записи

Apple забороняє додаток, який рекламував секретні вечірки під час пандемії

Сьогодні надійшла інформація, що Apple забороняє додаток, який рекламував секретні вечірки під час пандемії. Вони вже видалили додаток Vybe...
Реклама

Буде Цікаво

- Advertisement -