Усі люди, які користуються інтернетом, знають як працює таргетингова реклама. Наприклад, ми заходимо в соц мережу просто вбити час та погортати стрічку, це все безкоштовно, але надана нами інформація активно використовується розробниками реклами для зацікавлення нас певними продуктами. Виходить, що за користування будь-чим безкоштовним, ми платимо іншою валютою – особистою інформацією. Це все пів біди, але от що робити, коли ми витрачаємо великі гроші за щось, а потім ще й так само платимо додатково тою ж інформацією? Можливо, не кожен зрозумів про що мова, тому читайте далі.Темою статті будуть телевізори, зокрема бренду LG. Компанія вирішила запропонувати ідею рекламодавцям брати інформацію із Smart-TV свого ж виробництва і таким чином створювати ще більше реклами націленої на власника пристрою. Якщо коротше, то реклама на телевізорі буде практично такою ж як від Google або соцмереж. І тут виникає питання, ми платимо за те, щоб нами користувались?
Проблема в тому, що чим далі, тим більше розвивається інтернет реклама, а от телевізійна, до якої ми звикли, активно відходить на другий план. Звичайно вона не така ефективна. От і бренд LG вирішив якось покращити свій бюджет, витрачений на просування. Щоб не втратити кошти, які були вкладені в звичайну рекламу, вони шукають способи налаштувати якісне інтернет просування, а для цього і намагаються брати інформацію від користувачів.
Цікаво: LG випустили найменший та найбільший OLED телевізори
Спосіб створювати таргетингову рекламу за допомогою телевізорів дійсно дієвий. Великі компанії з оголошеннями та іншими послугами все більше дозволяють транслювати свої товари на екранах ТВ, для цього і беруться до уваги пошукові запити, переглянуті програми та інше, власників телевізорів.
Те, що ви просто не хочете дивитись рекламу, це одне, а от проблема конфіденційності, це вже зовсім інша тема. Зараз є органи, які намагаються боротись із тим, що дані людей використовують у власних цілях різні компанії, але це стосується тільки Інтернету, за телевізори ніхто і не думає. Якщо врахувати, що правоохоронні органи не дуже справляються з захистом даних в інтернеті, то на збереження конфіденційності в користуванні ТВ можна не надіятись. Не важливо, чи ви купуєте дорогий телевізор, чи дешевший, ризик того, що ваші дані будуть використані дуже великий.
Якщо ви принципово не бажаєте, щоб вашою інформацією користувались рекламні компанії, то є один вихід - не користуватись інтернетом через телевізор. Дехто запитає, а навіщо тоді Smart-TV, а для того, що до нього можна підключити приставку і користуватись тими ж функціями, але вже без постійного потоку реклами.
Не забудьте підписатися на нашого Головного Редактора в Instagram, або ж на нашу офіційну сторінку в Facebook, канал в Telegram та в Twitter. Також стежте за нами в Google News.