Ми досить часто пишемо, що покупка флагманського смартфона не завжди найкраще рішення і детально ми описували причини цього в попередньому матеріалі. Зараз же з’явилося ще одне підтвердження наших думок, оскільки у минулорічного флагманського смартфона Samsung масово відмовляють дисплеї.
Цілком логічно, що ті люди, які купляють флагманські смартфони, очікують від них щонайменше 3 роки стабільної роботи, але на жаль, досить часто трапляються казуси, коли ми отримуємо не те, чого очікували. В даному випадку, це стосується власників минулорічного флагманського смартфона Galaxy S20, в яких почали відмовляти дисплеї.
Якщо детальніше, то досить велика кількість користувачів скаржиться на те, що їхні смартфони S20 із Amoled дисплеями просто перестають працювати і все що вони бачать, це зелений дисплей. Всі стандартні методи вирішення проблеми не допомагають, тобто перезавантаження, скидання до заводських налаштувань і тому подібне не ефективне в даному випадку.
В Samsung (як і у всіх інших компаніях) не спішать визнавати проблеми із дисплеями і проблеми аргументують неправильним поводженням з смартфонами, а саме наявними механічними пошкодженнями або ж потраплянням води в смартфон.
Єдине, що допомагає в даному випадку, це заміна дисплея на новий, оскільки користуватися смартфоном із зеленим дисплеєм ви не зможете. Також варто відмітити на основі одного відгуку від "щасливого" власника S20, що проблеми в нього розпочалися через рік після покупки смартфона (в квітні цього року). Спочатку дисплей починав мерехтіти, потім тьмяніти і в кінці просто став зеленим.
Якщо ваш S20 подає схожі ознаки, то варто зразу відвідати сервісний центр і зробити резервні копії на смартфоні, щоб не втрати всі свої дані.
Також нещодавно було названо популярні смартфони Apple і Samsung, які не рекомендується купляти вживаними.
Не забудьте підписатися на нашого Головного Редактора в Instagram, або ж на нашу офіційну сторінку в Facebook, канал в Telegram та в Twitter. Також стежте за нами в Google News.