Українцям розповіли, що робити, якщо оплата карткою не пройшла, а гроші списали

Останні Новини

Profihttps://www.instagram.com/baloh_y/
Головний редактор технічного контенту на ITech.co.ua, який зацікавлений у смартфонах та інших гаджетах.

Ця публікація також доступна такими мовами: Русский

Ми досить часто пишемо про те, що банківські картки стали неймовірно популярними і користуються ними практично всі, хто вміє ними користуватися. Окрім оплати банківськими картками, в Україні почав набирати популярності безконтактний спосіб оплати, де замість оплати банківською карткою, можна скористатися смартфоном (або іншим ґаджетом), який оснащений модулем NFC. Звісно, переваг в оплаті товарів та послуг за допомогою банківської картки або ж смартфона неймовірно багато, але є одна поширена проблема, з якою стикаються багато українців і полягає вона у непроведенні платежу та списанні коштів з рахунку. Саме про це сьогодні і поговоримо та розповімо, що робити, якщо оплата карткою не пройшла, а гроші списали.

Ситуація справді досить поширена і найчастіше вона зустрічається при оплаті в супермаркетах. Фактично, ви підходите на касу, оплачуєте карткою або смартфоном, отримуєте підтвердження на екрані смартфона і… термінал зависає. Ви разом з касиром очікуєте на реакцію термінала і паралельно перевіряєте виписку по банківському рахунку. В результаті, гроші з рахунку списані, а термінал так і не повернувся до тями навіть після 2-3 спроб з’єднатися з банком. У випадку, якщо термінал не запрацював навіть після перезавантаження, то ймовірність підтвердження оплати покупок ви навряд отримаєте, та й касири не зарахують оплату, оскільки касовий апарат не видасть чек. В такому випадку прийдеться або оплатити іншою карткою, або ж готівкою і шукати вирішення цієї проблеми та спробувати повернути свої кошти.

Що ж робити в такій або схожій ситуації? Головне не панікувати, оскільки ваші гроші просто так не зникнуть і якщо у вас у виписці є списання, значить гроші або затримали, або ж вони очікують на підтвердження з сторони терміналу для проведення платежу.

В будь-якому випадку, вам прийдеться або зачекати 2-3 дні, щоб банк сам повернув кошти, або ж особисто звернутися в банк з вимогою повернути кошти, які в результаті збою в роботі терміналу були помилково списані.

Зазвичай, банк такі проблеми вирішує досить швидко, оскільки всі фінансові операції заносяться в реєстр і відстежити їх неймовірно просто. Процес повернення коштів залежить тільки від оперативності роботи вашого банку, тому він може тривати як 2-3 дні, так і 30 робочих днів. Якщо процес триватиме так довго, то краще взагалі змінити свій банк на інший, більш клієнтоорієнтований.

Який з цього можна зробити висновок? Після кожної покупки зберігайте чек (хоча б 14 днів) і періодично перевіряйте виписку по своєму рахунку, щоб запобігти подвійного списання коштів або ж інших дивних фінансових операцій.

Також нещодавно ми розповідали про те, чи безпечно користуватися платіжними терміналами для оплати послуг.

Не забудьте підписатися на нашого Головного Редактора в Instagram, або ж на нашу офіційну сторінку в Facebook, канал в Telegram та в Twitter. Також стежте за нами в Google News.

ITech News

- Advertisement -
- Advertisement -

Випадкові Записи

Названо головні причини швидкої витрати інтернет — трафіку на смартфоні

Швидше за все, ви, як і велика кількість інших користувачів смартфонів, зустрічалися з такою проблемою як швидкий розхід мегабайтів...
- Advertisement -

Буде Цікаво

- Advertisement -