За останні десять років популярність як текстових повідомлень, так і обміну миттєвими повідомленнями зросла. Як результат, зараз багато людей використовують терміни обміну текстовими повідомленнями та миттєвими повідомленнями як взаємозамінні, називаючи їх обома поняттями як “обмін повідомленнями”. Сьогодні ж ми назвемо основні відмінності між SMS – повідомленнями та месенджерами.
SMS – повідомлення – це форма обміну повідомленнями, яка вимагає стільникової мережі і зазвичай обмежується 160 символами. За допомогою месенджерів можна спілкуватися в режимі реального часу за допомогою програми, яка підключена до Інтернету.
Відмінності на цьому не закінчують і зараз детальніше все розглянемо.
Що таке SMS - повідомлення?
SMS - повідомлення - це процес надсилання коротких електронних повідомлень між двома або більше мобільними пристроями. Для надсилання SMS-повідомлень потрібна стільникова мережа.
Практично кожен мобільний телефон, незалежно від того, смартфон він чи звичайний кнопковий телефон, здатний надсилати та отримувати текстові повідомлення.
SMS (служба коротких повідомлень), MMS (служба мультимедійних повідомлень) та текстові повідомлення потрапляють під "парасольку" текстових повідомлень. Але SMS та MMS мають кілька незначних відмінностей.
SMS-повідомлення мають обмеження 160 символів тексту на повідомлення, тоді як MMS-повідомлення дозволяють додавати зображення, відео та інші типи вмісту до текстового повідомлення.
Що таке миттєві повідомлення?
Миттєві повідомлення дозволяють надсилати повідомлення в режимі реального часу через програмне забезпечення. Популярні послуги обміну миттєвими повідомленнями включають Facebook Messenger, WhatsApp, WeChat та iMessage.
Месенджери часто називають додатками “Over the Top” (OTT), оскільки вони не потребують з’єднання з мобільною мережею. Для надсилання та отримання повідомлень потрібно використовувати пристрій, який підключається до Інтернету через Wi-Fi або мобільне з’єднання з Інтернетом, наприклад, смартфон, ноутбук, робочий стіл або планшет.
Деякі програми обміну миттєвими повідомленнями також дозволяють користувачам здійснювати відео- та голосові дзвінки і обмінюватися файлами.
Яка різниця між миттєвими повідомленнями та текстовими повідомленнями?
Ось кілька ключових відмінностей між обміном повідомленнями та текстовими повідомленнями:
- Додаток / стільниковий оператор: Миттєві повідомлення вимагають від відправника та одержувача одного і того ж месенджера. Хтось, хто використовує WhatsApp, не може надсилати повідомлення людині, яка користується Facebook Messenger. За допомогою текстових повідомлень ви можете надсилати або отримувати повідомлення за допомогою будь-якого стільникового телефону, незалежно від стільникового оператора. Наприклад, хтось із Київстар може легко надіслати повідомлення комусь на Lifecell.
- Міжнародні можливості: Миттєві повідомлення дозволяють кому-небудь, хто має підключення до Інтернету, спілкуватися з людьми по всьому світу. Якщо ви надсилаєте текстові повідомлення, ваш міжнародний тарифний план визначає, чи можете ви надсилати повідомлення людям з інших країн - і скільки це буде коштувати. Це завжди можливо, але стільникові компанії контролюють обмеження вартості та обміну повідомленнями.
- Пристрої: Ви можете надсилати миттєві повідомлення з робочого столу, ноутбука, планшета або смартфона. Звичайні стільникові телефони без з’єднання з Інтернетом не можуть підтримувати обмін миттєвими повідомленнями. З іншого боку, текстові повідомлення притаманні кожному мобільному пристрою, тому єдина вимога для надсилання текстових повідомлень - стільниковий телефон.
Чи слід використовувати текстові повідомлення чи повідомлення?
Текстові повідомлення та обмін повідомленнями - це безцінний інструмент для підприємств, які хочуть швидкий, простий та економічно вигідний спосіб спілкування з клієнтами. Але який з них кращий для маркетингових цілей?
Повідомлення дозволяють легко надсилати вміст, який містить текст, фотографії та відео, але це має деякі обмеження.
Ви можете зв’язатись лише з людьми, які мають той самий додаток для обміну повідомленнями, що і ви. Для обміну миттєвими повідомленнями також потрібне з’єднання з Інтернетом, тому клієнти, які не під’єднані до Інтернету, не отримуватимуть ваші повідомлення вчасно.
З іншого боку, кожна сучасна мобільна мережа та пристрій підтримує обмін SMS-повідомленнями. Все, що вам потрібно, щоб почати надсилати повідомлення своїм клієнтам, - це номер їх телефону. Текстові повідомлення дозволяють зв’язатись із клієнтами швидше, ніж електронною поштою чи телефонним дзвінком, і клієнтам не потрібно завантажувати додаткову програму.
Текстові повідомлення також можуть похвалитися високим рівнем залучення та утримання клієнтів. 90% текстових повідомлень зчитується протягом 3 секунд, а маркетингові кампанії SMS мають середній коефіцієнт конверсії 14% . На відміну від них, середня кампанія для додатків OTT втрачає 77% своїх користувачів за перші три дні.
Не забудьте підписатися на нашого Головного Редактора в Instagram, або ж на нашу офіційну сторінку в Facebook, канал в Telegram та в Twitter. Також стежте за нами в Google News.