- Реклама-
Home Новини сучасних технологій Бізнес новини В 2022 році викрадення коштів з карток клієнтів ПриватБанку продовжується

В 2022 році викрадення коштів з карток клієнтів ПриватБанку продовжується

0
122
В 2022 році викрадення коштів з карток клієнтів ПриватБанку продовжується

Сьогодні продовжуємо рубрику відгуків клієнтів ПриватБанку і сьогоднішній матеріал буде стосуватися “незрозумілих списань коштів”, які останнім часом трапляються досить часто з клієнтами ПриватБанку. Традиційно, відгук було опубліковано на сайті МінФін.

Як ми писали вище, даний відгук відноситься до категорії "незрозумілих списань" і таких випадків останнім часом справді побільшало. Тільки за останні 1-2 місяці, на нашому сайті було опубліковано декілька схожих випадків, що справді насторожує, оскільки кожен власник банківської картки може потрапити в ту чи іншу ситуацію, де списання відбувається без підтвердження, та ще й на закордонних сайтах. Повернемося до відгуку і більш детально розглянемо даний випадок.

Як повідомляє клієнт банку, з рахунку її бабусі (11.02.22) було списано 50 доларів / 1450 грн за оплату в закордонному інтернет-магазині, але жодних підтверджень операції у вигляді смс-повідомлень або дзвінків з банку, вони не отримували.

Цікаво: Названо найпоширеніші шахрайства з банківськими картками ПриватБанку.

Також клієнт повідомляє, що напередодні, жертва шахрайства (з високою ймовірністю) робили переказ незначної суми (165 грн) на іншу банківську картку, але тоді вона отримала сповіщення про переказ і була вимушена підтверджувати операцію.

Клієнт намагається вияснити, чому при переказі в гривнях, на незначну суму, підтвердження вимагаються, а коли мова йде по закордонні магазини і оплату в іноземній валюті - підтвердження не потребується.

Окрім цього, клієнт повідомила співробітників ПриватБанку про таке шахрайство по відношенню до її бабусі, на що, у відділенні, знизили плечима і тільки повідомили, що за таку малу суму хвилюватися не варто, оскільки це менше, ніж 1500 грн. Після цього, родич жертви написав додатково заяву в поліцію про факт шахрайства та повідомив ПриватБанк про ініціювання процесу повернення втрачених коштів.

Яким чином вирішиться дана проблема, нам невідомо, але будемо надіятися, що таких і схожих випадків, буде траплятися якнайменше або ж повернення коштів буде відбуватися максимально швидко.

Також нещодавно стало відомо, що в українців виникають непорозуміння з карткою для виплат “єПідтримка” від ПриватБанку.

Відгук клієнта ПриватБанку, в якого незаконно списали кошти з банківської картки
Зображення: Відгук клієнта ПриватБанку, у якого незаконно списали кошти з банківської картки.

Не забудьте підписатися на нашого Головного Редактора в Instagram, або ж на нашу офіційну сторінку в Facebook, канал в Telegram та в Twitter. Також стежте за нами в Google News.

ITech News

NO COMMENTS