Останнім часом, все частіше можна зустріти скарги, що в ПриватБанк продовжують відмовляти в перевипуску банківських карт. Скарги можна зустріти як на офіційних сторінках банку в соціальних мережах, так і на сайті МінФін. Зараз розповімо про два останні випадки, коли клієнти не отримали нову карту і не дізналися причин відмови.
В першому випадку, клієнт банку захотіла випустити нову карту, оскільки термін придатності старої вже закінчувався. Як ви здогадалися, банк відмовився випускати нову карту і навіть розірвав ділові відносини з клієнтом. Неодноразові звернення на гарячу лінію банку не допомогли у вирішенні проблеми і єдине що їй повідомили, так це про статтю пов'язану із фінансуванням тероризму та відмиванням коштів.
Клієнт навіть зверталася до банку через Facebook, де їй повідомили, що необхідно зачекати і з нею зв'яжуться. На даний момент, ніхто з сторони Приватбанку так і не передзвонив. Клієнтом ПриватБанку вона була понад 10 років, тому не розуміє, чому виникли такі проблеми і чим вона заслужила такого відношення до себе.
Тепер стосовно наступної ситуації. Клієнт банку вирішив оформити карту для виплат і відстоявши 40 хв в черзі, йому відмовили у випуску цієї карти і повідомили, що можуть випустити тільки Універсальну. На запитання, чому відмовляють у випуску карти для виплат, оператор повідомив, що "часи змінюються". Яким чином змінюються "часи" і як це впливає на карту для виплат, повідомити він не планував.
В даному випадку, клієнт хотів отримати картку для виплат для IT із Payoneer. В результаті, клієнт розірвав ділові відносини з банком і перейшов до конкурента.
Не забудьте підписатися на нашого Головного Редактора в Instagram, або ж на нашу офіційну сторінку в Facebook, канал в Telegram та в Twitter. Також стежте за нами в Google News.