Реклама

Зловмисники продовжують блокувати картки Приватбанку та красти гроші з них

Останні Новини

Profi
Profihttps://www.instagram.com/baloh_y/
Головний редактор технічного контенту на ITech.co.ua, який зацікавлений у смартфонах та інших гаджетах.

Ця публікація також доступна такими мовами: Русский

Черговий раз на сайті МінФін з’являються скарги про шахрайство та крадіжки грошей з банківських карток. І що найгірше в цій ситуації – це те, що кошти викрали не з розрахункової дебетової карти, на якій була певна сума, а з кредитної карти, яка була повністю погашена.

Тобто, уявіть собі добре ситуацію – людина ні з того, ні з сього прокидається зранку, а в неї борг по кредитці 15 тисяч гривень. Як Вам таке, коли в наш час лишніх коштів немає ні у кого.

Вся ця ситуація – це задача з багатьма невідомими. Адже, як каже клієнтка, у неї картка була повністю виплачена, боргу перед банком на той момент ніякого не було. Вона являється відповідальним та постійним клієнтом банку, ніколи не допускала прострочок за кредитом. Крім того, картка на момент крадіжки була заблокована.

Цікаво: Українці скаржаться на неможливість пройти “Новорічний квест” від ПриватБанку.

Найбільше викликає тривоги той факт, що виявила шахрайство клієнтка. І то лише після того, як шахраї захотіли провернути іншу схему – перегнати 58 доларів з доларової дебетової картки на кредитку. Клієнтці прийшло підтверджуюче sms-повідомлення з банку і вона (оскільки нічого подібного не робила) забила тривогу. Вона подзвонила на гарячу лінію і їй тут же заблокували усі картки.

Виникає одне запитання – що весь цей час робив Приватбанк, які алгоритми захисту прописані у його програмах, куди дивляться служби безпеки і тим більше кібербезпеки. Відповіді немає.

В даному випадку, виникає цілком логічне запитання, яким чином влаштовані алгоритми безпеки, якщо вони змогли пропустити очевидну шахрайську дію, як за нормальну.

Окрім цього,клієнт незадоволена тим, що працівники відділення банку, до якого вона звернулася, дивилися на неї як на злочинця. Навіть більше, управляюча відділенням взагалі відмовилася розмовляти з оператором гарячої лінії, переклавши це на простого менеджера. Ніби подібне є рядовим випадком.

Навіть така дрібниця, як видача виписки з рахунку на запит поліції після заведення справи, і то коштувала клієнту грошей.

В даному випадку, цікаво, як завершиться ця неприємна історія і будемо надіятися, що клієнти будуть більш обережні в поводженні з своїми картками та рахунками в банку, а банківська система буде працювати більш стабільно і буде виявляти такі неправомірні та шахрайські дії ще до втрати коштів.

Також нещодавно українцям розповіли, як припинити дзвінки з Приватбанку.

Зловмисники продовжують блокувати картки Приватбанку та красти гроші з них

Не забудьте підписатися на нашого Головного Редактора в Instagram, або ж на нашу офіційну сторінку в Facebook, канал в Telegram та в Twitter. Також стежте за нами в Google News.

ITech News

Новини Партнерів
Реклама

Випадкові Записи

Як очистити чат в Telegram і видалити повідомлення

Telegram дозволяє очистити розмови всього за кілька кроків. Доступний для Android і iPhone ( iOS ), додаток має функцію «Автовидалення», за допомогою якої користувач може встановити період часу для автоматичного...
Реклама

Буде Цікаво

- Advertisement -