В теперішній час, коли ми просто перестали випускати смартфони з рук, будь-які неполадки з ним виводять нас із себе. Це уже свого роду залежність. В телефоні у нас зберігається настільки багато інформації, що нам необхідна його безперебійна робота. Звісно, як і вся техніка, смартфони також ламаються, або ж виникають проблеми, які ми можемо вирішити самостійно, без необхідності звертатись в сервісний центр. Досить поширеною проблемою зараз є несправний сенсор телефону. В сьогоднішній статті ми розглянемо кілька простих, але ефективних кроків для вирішення цієї проблеми. Отож, що робити, якщо сенсор телефону не працює?
- Перезавантажте телефон
Це найлегший і найпростіший спосіб, який варто використовувати при будь-яких неполадках з смартфоном в першу чергу. Як показує практика, він дуже часто допомагає. Багато невеликих збоїв у роботі телефону зникають саме після його повного перезавантаження.
Якщо екран зовсім не працює, і вам не вдається викликати функцію перезавантаження, то спробуйте примусове перезавантаження. Для більшості телефонів, які працюють на Android, вам потрібно натиснути і утримувати кнопки живлення та зменшення гучності одночасно приблизно 10-20 секунд. Деякі моделі можуть мати іншу комбінацію, наприклад, лише кнопку живлення. Тут або пробуйте одразу кілька комбінацій, або ж пошукайте інформацію конкретно про свою модель телефона в мережі.
- Очистіть екран
Цікаво: Названо популярні додатки, які стежать за своїми користувачами.
Досить частою проблемою із сенсором стає бруд, пил та жирні сліди на екрані. Вони можуть заважати сенсору працювати правильно. Щоб очистити екран, спочатку вимкніть телефон, тоді візьміть м’яку, чисту серветку, яка не залишає ворсу та обережно протріть екран. Не використовуйте сильні хімікати або засоби, що можуть подряпати екран. Також варто перевірити, чи немає зайвої рідини на екрані або навколо нього.
- Зніміть захисну плівку або скло
Захисне скло або плівка також можуть впливати на роботу сенсора. Особливо це стосується елементів поганої якості або тих, які неправильно приклеєні. До прикладу, якщо ви клеїли захист на екран самостійно, при цьому не маючи відповідних навичок.
- Звільніть пам’ять телефона
Якщо пам’ять телефонапереповнена, або працює занадто багато фонових програм, це може сповільнити роботу телефона і відповідно, викликати збої, включаючи проблеми з сенсором. Якщо сенсор частково працює, то закрийте усі фонові програми та видаліть непотрібні додатки та інші елементи, які займають багато пам’яті. - Перевірте оновлення системи
Іноді помилки в програмному забезпеченні можуть призвести до проблем із сенсором. В такому випадку варто перевірити наявність оновлення системи та запустити його. - Спробуйте безпечний режим (для Android)
Також можна спробувати ввімкнути безпечний режим телефона. У цьому режимі смартфон запускає лише основні програми, а інші встановлені вами протягом користування ні. Таким чином можна перевірити чи на помилки із сенсором не впливають сторонні програми, та у разі виявлення таких видалити їх.
Щоб увійти в безпечний режим вам потрібно натиснути та утримувати кнопку живлення, доки не з’явиться меню вимкнення або перезавантаження.
Далі утримуйте опцію “Вимкнути” або “Перезавантажити”, і тут з’явиться запит про перехід у безпечний режим. Підтвердіть його. Щоб вийти з безпечного режиму, просто потрібно перезавантажте телефон.
- Скидання до заводських налаштувань
Якщо нічого з вищесказаного не допомогло, скидання телефону до заводських налаштувань може вирішити проблеми з програмним забезпеченням. Проте потрібно врахувати, що всі ваші дані та налаштування будуть видалені. В такому випадку рекомендується зробити резервне копіювання даних.
Скинути телфон до заводських налаштуваня можна перейшовши в меню “Налаштування” → “Система” → “Скидання” → “Скидання до заводських налаштувань”.
- Зверніться до сервісного центру
Це останній крок, якщо жоден із перелічених вище не допоміг. Тоді, ймовірно, причина в апаратній поломці. Це може бути пошкодження екрана або іншої частини телефону під час падіння, удару, чи потрапляння сторонніх тіл. У такому випадку найкраще звернутися в авторизований сервісний центр.