Онлайн покупки користуються зараз неабиякою популярністю, тому питання про запуск інтернет-магазину постають в багатьох стаціонарних магазинів та тих, хто лише планує розпочати роботу в даній сфері. І так, що потрібно знати про створення та запуск інтернет-магазину?
Для початку, ми зразу хотіли б визначити, що створити інтернет-магазин не так складно, як надалі займатись його просуванням та почати продавати товари. Тому вивчаючи тему створення магазину, ми б зразу рекомендували вивчити тему просування вашого сайту в мережі чи довірити це питання професіоналам – https://turboseo.net.ua/prosuvannya-internet-magazyniv.htm.
Створення та запуск інтернет-магазину потребує виконання декількох пунктів. Перший пункт – дослідження ринку, зокрема тої ніші, на якій ви спеціалізуєтесь. Пропозиція на ринку зараз надзвичайно велика, тому потрібно провести аналіз, які товари будуть мати попит, а які ні. Дослідіть ключові слова, за якими здійснюють пошук потенційні покупці, а на основі цього і кількість ваших майбутніх конкурентів.
Другий пункт – вибір платформи та її налаштування під ваш інтернет-магазин. Популярними платформами в даній сфері є WordPress + WooCommerce та Shopify. Остання є досить дорогою та в деяких моментах може обмежувати ваші дії, тому варто звернути увагу на WordPress + WooCommerce, він є більш гнучким.
Налаштування магазину
Для налаштування магазину вам знадобиться доменне ім’я (може збігатись із назвою вашого магазину, це полегшить його пошук), веб-хостинг та сертифікат SSL (необхідний для проведення платежів). Створивши свій сайт в WordPress, далі вам необхідно буде скористатись WooCommerce для налаштування платежів, валюти, інформації про доставку та інших фінансових питань.
Третій пункт – необхідно додати товари в список вашого інтернет-магазину. Створивши сторінку «Товари», потрібно надати усю інформацію про кожен наявний товар – зображення, ціну, повний опис, наявність одиниць, доставку, тощо. Варто зробити сортування товарів по категоріях, якщо це доречно, для легшого пошуку.
Четвертий пункт – попередній перегляд та тестування створеного варіанту інтернет-магазину. Якщо вас задовольняє загальний вигляд сайту та його наповнення, ви можете публікувати кінцевий варіант свого інтернет-магазину.
Отже, в цій статті ми надали вам коротку інструкцію щодо створення та запуску інтернет-магазину. Далі ви зможете редагувати будь-які деталі магазину, додавати нові товари та удосконалювати його за допомогою додаткових плагінів. Загалом, сам процес створення сайту магазину не повинен викликати багато труднощів, основне питання постає уже в процесі продажу. Тут вам знадобиться детально вивчити методи просування товарів, SEO-аналізу та реклами сайту в мережі.