Якщо ви коли-небудь задавались питанням, чому деякі люди отримують більше фішинг-листів, ніж інші – ось чому, нові дослідження можуть дати деяке розуміння.
За даними Google та Стенфордського університету, дослідники, які проаналізували понад 1 мільярд електронних листів про фішинг та зловмисне програмне забезпечення і виявили, що головні цілі вибираються за мовою та демографією.
Фішинг – це коли кіберзлочинці націлюються на людей за допомогою електронної пошти, телефону або текстових повідомлень, намагаючись «фішингувати» особисту інформацію, таку як кредитні картки.
Google і Стенфордський університет виявили, що особи, у яких облікові записи електронної пошти потрапляли в Інтернет після порушення даних, бачили, що спроби фішингу різко зросли.
За обсягом жителів США вражає найбільша кількість фішинг-листів, що становить 42% усіх атак. Великобританія посіла друге місце, причому кожен десятий житель отримував такі "листи". Японія стала третьою з одним із 20. Як не дивно, Австралія спостерігала найбільшу кількість атак на душу населення.
Англійська мова все ще залишається вибором для фішингових схем. Навіть тоді злочинці локалізують свої зусилля. У Японії 78% електронних листів було на японській мові, а в Бразилії 66% надходило на португальській мові.
Вік також відіграє важливу роль. Особи віком від 55 до 64 років у 1,64 рази частіше зазнавали нападу в порівнянні з демографічними показниками 18-24 років.
Користувачі, що працюють лише на мобільних пристроях, мали менші шанси бути націленими, на 20% менше, ніж у користувачів із багатьма пристроями. На думку Google та Стенфорда, це може бути наслідком соціально-економічних факторів, коли фішери орієнтуються на тих, кого вони вважають більш заможними.
Google заявляє, що служба Gmail запобігає 99% спроб фішингу. Тим не менше, кіберзлочинці постійно знаходять нові способи обійти захист Google, а це означає, що останнім шаром оборони є людина.
Google рекомендує користувачам використовувати функцію перевірки безпеки, щоб перевірити, чи є в їх обліковому записі Google вразливі місця.
Не забудьте підписатися на нашого Головного Редактора в Instagram, або ж на нашу офіційну сторінку в Facebook, канал в Telegram та в Twitter. Також стежте за нами в Google News.