“Нова Пошта” – це компанія, яка дійсно здійснила революцію в плані якості та швидкості доставок товарів. Можна згадати той час, коли вони тільки вийшли на ринок і показали всім нам, що поштовий сервіс може бути дійсно швидким, якісним та найголовніше — недорогим. Але як все відбувається завжди, час проходить і компанії починають відходити від своїх основних “фішок”. На жаль, Нова Пошта вирішила також піти цією дорогою. Ціни на послуги компанії зростають стрімко, а якість падає. Якщо ціни можна “списати” на зміни курсу, ситуацію в країні та на інші фактори, то ЯКІСТЬ немає на що. Та й швидкість доставки в багатьох випадках бажає кращого. Останні декілька років кількість незадоволених користувачів послугами Нової Пошти стрімко зростає.
Рекомендуємо ознайомитися із найпопулярнішими скаргами користувачів, які довірили доставку своїх товарів компанії Нова Пошта наприкінці цього року.
Для деяких користувачів послуг Нової Пошти святкування новорічних свят стає під загрозою. Справа в тому, що працівники даної служби доставки відмовляються видавати товар, а саме штучну ялинку. У відділенні 10 м. Вінниці причиною відмови у видачі посилки оголошують «нелегальність» ялинки. Яким чином штучна ялинка стала нелегальним товаром та чому її прийняли від відправника залишається загадкою.
Одна із користувачів залишила гнівний коментар на офіційній сторінці компанії в Facebook.
Як бачимо, користувачка скаржиться на те, що її відправлення йшло майже тиждень (5 днів). На цьому проблеми не закінчились. Як виявилося, її відправлення взагалі прийшло “відкритим і не в повному обсязі”.
Запитання! По якій причині відбуваються подібні затримки і чому Хтось може вільно і безпідставно відкривати чужі відправлення?!
Чергова скарга. На цей раз користувачка вирішила перевірити об’ємну вагу відправлення. Як виявилося, реальна вага відрізняється від тієї, яка була в додатку компанії.
Ще один користувач скаржиться на те, що відправлення три дні знаходяться в точці відправки без будь-якого руху. Посилку просто ніхто не відправив, а в ній були подарунки на новорічні свята.
Багато користувачів скаржаться і на те, що їхні посилки «катаються» по багатьох містах України, перед тим як доїхати саме до них. А відповідно до цього зростає і вартість послуг доставки, та й терміни доставки значно зростають.
В деяких випадках працівники Нової Пошти самостійно вирішують додатково упаковувати відправлення в обрешетування чи в палетний борт. І основне, це робиться без будь-якого узгодження з відправником чи платником доставки. По факту ви просто будете змушені заплатити за послуги пакування, яких не потребували.
Скаржаться користувачі і на відправку товарів у зовсім інші населені пункти, ніж ті, що вказані в адресі доставки.
Також про отримання розбитого товару, який був застрахований та запакований працівниками даної служби доставки. При виникненні таких проблем, зв’язатись з представниками Нової Пошти та отримати від них відповідь вдається лише одиницям. В більшості випадків проблеми із посилками залишаються не вирішеними і користувачі втрачають свій час та гроші.
Особисто ми стикались із тим, що в процесі доставки товарів Новою Поштою, в дорозі, змінюється вага посилки і відповідно ціна доставки. Причини такої ситуації у відділеннях не пояснюють.
Які проблеми виникали із даною службою доставки у Вас та чи вдавалось їх вирішити? Бажаєте поділитися інформацією? Тоді пишіть до нас на електронну пошту
Не забудьте підписатися на нашого Головного Редактора в Instagram, або ж на нашу офіційну сторінку в Facebook, канал в Telegram та в Twitter. Також стежте за нами в Google News.