Home Новини Бізнес Клієнт ПриватБанку втратив 15000 грн через збій в роботі LiqPay і повертати...

Клієнт ПриватБанку втратив 15000 грн через збій в роботі LiqPay і повертати кошти йому не збираються

0
Клієнт ПриватБанку втратив 15000 грн через збій в роботі LiqPay і повертати кошти йому не збираються

Ця публікація також доступна такими мовами: Русский

Продовжуємо рубрику відгуків незадоволених клієнтів ПриватБанку і на цей раз також цікава і специфічна історія, яка в черговий раз підтверджує, що ніхто не може гарантувати цілісність ваших коштів, навіть в такій простенькій фінансовій операції, як оплата штрафу за неправильну парковку. Сьогоднішній матеріал, за основу якого взято відгук клієнта на сайті МінФін, доводить, що необхідно бути максимально уважним при оплаті будь-якого товару або послуги та контролювати рух коштів по власній картці. З оригінальним відгуком зможете ознайомитися в кінці матеріалу.

Як ми писали вище, клієнт ПриватБанку сплачуючи штраф за неправильну парковку через систему LiqPay, розміром 150 грн, втратив більше 15000 грн. Ви могли б зауважити, що можна помилитися з кількістю “0”, але клієнт запевняє, що такого не було і він все вводив правильно і з сумою точно не помилився, оскільки перед підтвердженням оплати завжди все добре перевіряє.

Так ось, клієнт скаржиться на те, що при запланованому списанні 150 грн, з нього було списано 15 424, 17 грн, при тому, що в нього стоїть ліміт на оплату в інтернеті, розміром 220 грн в день. Окрім цього, раніше, при оплаті на суму понад 220 грн, йому завжди телефонували з ПриватБанку, для підтвердження платежу, але в даному випадку нічого подібного не трапилося.

Цікаво: Названо причини, чому українці видаляють Приват24 із своїх смартфонів.

При зверненні в ПриватБанк, йому повідомили про те, що так як платіж було виконано через LiqPay, то й звертатися необхідно безпосередньо до них. Відповідно до отриманої інформації, клієнт звернувся в Лікпей, але там його очікувала знову не та відповідь, оскільки там повідомили, що не можуть відмінити платіж і йому необхідно звернутися безпосередньо в інспекцію по парковці.

Клієнт зробив те, що йому сказали і написав заяву на повернення коштів на ім’я інспекції по парковці і, паралельно, залишив скаргу на Приватбанк через те, що вони без підтвердження пропустили платіж, який перевищує встановлений ліміт.
Скаргу в нього прийняли і повідомили йому номер заяви та те, що найближчим часом з ним зв’яжуться.

На жаль, з тих пір ПриватБанк так і не вийшов на зв’язок з клієнтом, тому він знову зателефонував на гарячу лінію, щоб дізнатися про розгляд його скарги. Уявіть здивування клієнта, коли він дізнався про те, що його скарга відсутня в базі. Клієнт не розгубився і залишив ще одну скаргу, яка тепер стосувалася не тільки того, що з нього списали кошти, а ще й скаргу про те, що з ним не вийшли на зв’язок.

Ось така неприємна ситуація трапилася з клієнтом і можливо, ми дізнаємося, чим ця історія завершиться.

Також нещодавно було названо 6 випадків, в яких необхідно негайно блокувати банківську карту.

Не забудьте підписатися на нашого Головного Редактора в Instagram, або ж на нашу офіційну сторінку в Facebook, канал в Telegram та в Twitter. Також стежте за нами в Google News.

NO COMMENTS