У більшості випадків вартість тарифних планів в Україні коливаються в межах 100 грн. і зазвичай, рахунок поповнюється на більшу суму, ніж необхідно для зняття абонентської плати. Досить часто бувають такі неприємні випадки, коли та сума, яка залишалася після зняття оператором плати, зникала по завершенню передплаченого місяця користування послугами. Бувають випадки, що ви могли не помітити того, оскільки не всі перевіряють свій рахунок кожного дня, а бувають випадки, коли ви підловили недобросовісного оператора на таких махінаціях. Зараз ми розповімо, як поводитися у тих випадках, коли оператор списує зайві гроші та як їх повернути.
Зателефонувати оператору
Якщо ви помітили зникнення коштів з рахунку, перше що необхідно зробити — зателефонувати оператору та пояснити свою ситуацію. У випадку, якщо працівники колл-центру ввійшли в ситуацію та усвідомили “помилку”, то кошти вам повернуть без зайвого клопоту.
Проігнорувати претензію оператору
Бувають випадки, що оператор стільникового зв’язку нав’язує вам оплату сторонніх послуг, якими ви ніколи не користувалися і навіть не підключали. В таких випадках можна спробувати проігнорувати такого нахабного оператора. Якщо ситуація переходить в залякування, пояснюючи списання коштів цими послугами, просіть в них перерахунок та повний розгляд справи.
Написати претензію оператору
Бувають випадки, хоч і не часто, що при 1 і 2 варіанті розвитку подій не виходить вирішити проблему. В такій ситуації, необхідно відвідати офіційний магазин (салон) оператора мобільного зв’язку та написати претензію, яку вони повинні розглянути (закон їх змушує).
Якщо справа вже доходить до цього, то оператор зазвичай визнає свою вину і повертає всі втрачені кошти.
Прийняти компенсацію або судитися
Якщо з вас списали декілька гривень, то це може бути не настільки серйозна проблем, але якщо це стосується компанії, яка оплачує не один рахунок, то сума вже серйозна.
В таких випадках рекомендується не гаяти часу і швидко вирішувати питання. Якщо оператор не визнає своєї провини, а ви впевнені в тому, що він повів себе не компетентно - подавайте позов в суд. В позові необхідно чітко вказати всі списані кошти і ймовірну причину їх списання. Також наполягайте на компенсації.
Як бачите, ці дієві варіанти вирішення проблеми зможуть допомогти вам боротися з нечесними операторами. Після таких конфліктів із оператором, варто задуматися над його заміною на більш компетентного.
Не забудьте підписатися на нашого Головного Редактора в Instagram, або ж на нашу офіційну сторінку в Facebook, канал в Telegram та в Twitter. Також стежте за нами в Google News.