Home Новини сучасних технологій Названо найпопулярнішу помилку абонентів, через яку втрачаються гроші при зміні тарифного плану

Названо найпопулярнішу помилку абонентів, через яку втрачаються гроші при зміні тарифного плану

0

Як відомо, в Україні пропонують свої послуги 3 найбільші мобільні оператори. Відповідно, всі українці розділені на ці три компанії, і деякі з них “тримають” більшу кількість абонентів, ніж інші. Причиною такого звичайна конкуренція — хто пропонує вигідніше та якісніше, той отримує абонплату.

На жаль, часом бувають випадки, коли ви користувалися тривалий час одним тарифним планом, але з часом, у вас виникає потреба перейти на інший. Причин для цього може бути декілька, починаючи з вартості абонентської плати і закінчуючи пропонованими послугами за цю плату. Оператори пропонують на вибір велику кількість тарифів, але українці досить часто роблять одну велику помилку при переході на новий тарифний план і втрачають кругленьку суму, яку повернути вже буде неможливо. Зараз буде названо найпопулярнішу помилку абонентів, через яку втрачаються гроші при зміні тарифу.

Як ми писали вище, українці втрачають свої гроші через одну велику помилку — свою неуважність. Часто, при переході на новий тарифний план не виясняються всі його деталі, а саме точна сума при переході з діючого тарифного плану на новий. Досить часто, оператори переманюють абонентів на дорожчі тарифи, пропонуючи спочатку дешеву абонплату, яка через місяць-два може зрости на 20-50 грн.

Також часто оператори пропонують переходити на новий тариф тоді, коли ви сплатили абонплату за використовуваний тарифний план. В такому випадку вони пропонують “вигідну пропозицію”, де необхідно сплатити лише половину суми від вартості нового тарифного плану. В такому випадку, ви платити 100 грн (умовно) + 50 грн (також умовно) за новий тарифний план.

Ще один популярний випадок, коли при переході на новий тарифний план, з вас не знімають абонентську плату, а надають щоденні пакети послуг.

Щоб вберегтися від таких неочікуваних та зайвих витрат, рекомендується переходити на новий тарифний план за два дні до закінчення поточного. Крім цього, завжди уточняйте вартість тарифного плану без акцій і знижок, щоб через 1-2 місяці не здивуватися від підвищення тарифу. Найкращим варіантом буде перехід на новий тарифний план, який застрахований від підвищення вартості на певний період (досить часто такі “страховки” діють від пів року до 1 року).

Якщо у вс виникають запитання стосовно нового тарифного плану, відвідайте салон мобільного оператора або ж зателефонуйте в техпідтримку.

ITech News

Не забудьте підписатися на нашого Головного Редактора в Instagram, або ж на нашу офіційну сторінку в Facebook, канал в Telegram та в Twitter. Також стежте за нами в Google News.

NO COMMENTS

Exit mobile version