Більшість українців обирають саме ПриватБанк для користування, збереження коштів, отримання зарплатні та соціальних виплат, а також для великої кількості інших послуг. Враховуючи це, кожен клієнт хоче отримати гарне обслуговування. Це також той показник, яким може похвалитись банк. Приват дійсно створив багато умов для того, щоб кожна людина, яка до нього звернеться, залишилась задоволена роботою. На жаль, як і будь-де, в системі ПриватБанку бувають збої. Сьогодні мова піде про досить розповсюджений – це відсутність смс-сповіщень. В чому причина, що смс-повідомлення не надходять на телефон клієнта? Нижче розповімо все детально.
Сповіщення від банку по номеру телефону здійснюються з двох причин: будь-який рух коштів (надходження, списання); смс з кодом підтвердження операцій по карті або для входу в свій кабінет. Причини відсутності смс залежать саме від роду сповіщень.
Цікаво: Українцям розповіли, як налаштувати сповіщення від ПриватБанку
Якщо ж ви дивуєтесь, чому не приходить повідомлення про весь рух коштів, то це не збій, а нові правила ПриватБанку. Ще з 2018 року банк вирішив не надсилати смс на телефон про надходження чи списання коштів на суму меншу, ніж 1000 грн. Такі транзакції будуть відображатись лише у самому додатку Приват24, якщо його немає, то у Viber. Єдині, хто не змінно отримують усі без виключення смс - пенсіонери. Якщо вам не зручно через такі нововведення, то є варіант повернути смс-інформування. Для цього потрібно зайти на свою сторінку на сайті Приват24, знайти кнопку "Усі послуги" та перейти в "Налаштування". Знаходите розділ "Управління комунікаціями" та обираєте пункт "SMS". Щоб точно переконатись чи все правильно підключилось, потрібно перейти в розділ "Мої рахунки" та біля потрібної картки глянути чи стоять галочки в "Повідомленнях про транзакції", якщо по якійсь причині їх немає, то ставте.
Після цих дій усі смс повинні бути відновлені та знову приходити на телефон. У випадку виникнення проблем знову із цим, завжди можна подзвонити до оператора на номер 3700 або ж звернутись до працівника банку в будь-якому відділенні. Також дуже важливо відразу звертатись безпосередньо до оператора банку, якщо ви помітили в сповіщеннях транзакції, яких не виконували. Це може свідчити про злом акаунта або ж втрату картки.
По яких ж причинах не приходять смс з кодами підтвердження транзакцій чи входу? Зазвичай проблема не в банку, а в клієнта. По-перше, може бути поганий зв'язок чи інтернет і смс просто не може дійти до людини. В такому випадку перезавантажте телефон або відійдіть туди, де мережа буде ловити краще. По-друге, переконайтесь, що номер телефону, який ви ввели правильний і співпадає із тим, що прив'язаний до банківської картки. В інакшому випадку зрозуміло, що ніякий код в смс вам не прийде. Ну і остання причина - збої в самому смартфоні. Перезавантажте пристрій, а також можна постаратись видалити кеш із телефону, це інколи також допомагає вирішити проблему.
Варто знати: В ПриватБанку виступили з серйозною заявою
Не варто виключати і того варіанта, що сам ПриватБанк має технічні проблеми або ж збої в роботі. Якщо ви точно впевнені, що з телефоном і мережею все в порядку, то подзвоніть на гарячу лінію і повідомте про проблему, вам точно скажуть причину та порадять вирішення цієї проблеми.
Не забудьте підписатися на нашого Головного Редактора в Instagram, або ж на нашу офіційну сторінку в Facebook, канал в Telegram та в Twitter. Також стежте за нами в Google News.