Майже кожен українець користується послугами банку. Коли людині потрібно стати клієнтом банку, то вона залишає там свої дані, документи, контакти. Згідно із законами нашої країни, банк має право просити актуалізувати свої дані в кожного клієнта.
Що таке актуалізація інформації? Усі документи мають свій термін дії та можуть бути змінені, може в людини змінитись прізвище, соціальний статус, контакти, джерела доходів, тощо. Всі ці зміни повинні бути внесені в базу даних банку, у якому обслуговується клієнт. Саме по цій причині банк може просити про внесення актуальних даних раз в певний період.
Як актуалізувати дані клієнтам ПриватБанку? Щоб не ходити до відділення та не чекати в довгих чергах, можна оновити інформацію в самому Приват24. Коли банку буде потрібна актуалізація, то вам в додатку прийде сповіщення. Далі у вас буде вибір чи робити це відразу, чи в інший зручний час.
Цікаво: Українцям розповіли, що таке “Оплата частинами” від ПриватБанку.
Послідовність дій для актуалізації даних в Приват24
- Після авторизації в додатку, натискаєте на кнопку "Актуалізація даних".
- Далі потрібно підтвердити свої дії, використовуйте той самий пароль, який є на картці.
- Після цього вам потрібно буде заповнити всі дані, які просить банк.
- Наступним кроком буде завантаження документів. Перед вами буде перелік, потрібно вибрати той, який ви маєте та сфотографувати його. Важливо! Фото документу повинне бути якісним, чітким, при гарному освітленні та в оригіналі. Не робіть фото копій.
- Далі потрібно вказати прописку або ж адресу постійного проживання.
- Наступна сторінка актуалізації буде стосуватись соціального статусу та доходів клієнта. Змініть, якщо інформація не дійсна.
- Далі потрібно буде підписатись під усіма змінами та ввести одноразовий пароль, який прийде на номер телефону.
- Протягом доби ПриватБанк збереже усі зміни та актуальну інформацію про клієнта.
Звісно не усі клієнти відповідально ставляться до прохань банку внести оновлену інформацію. Дехто вважає, що це пуста трата часу і не планує змінювати дані. Але не варто ігнорувати такі важливі сповіщення, адже це може тягнути за собою не дуже приємні наслідки.
Цікаво: Українцям розповіли, що таке Digital картка і як її отримати в ПриватБанку.
Що буде якщо не оновити інформацію про себе в ПриватБанк?
Ну почнемо з того, що банк вимагає дані не просто так, а по кількох причинах. Наприклад, просто прийшов час зазначений в правилах (раз на декілька років потрібно оновлювати інформацію), або ж банк помітив якісь оновлення, запідозрив у зміні документів чи інших даних. Може бути, що клієнт суттєво змінив свою діяльність, став приналежний до політики. В будь-якому разі є важлива причина прохання.
Після отримання повідомлення про потребу актуалізувати особисту інформацію, клієнту дається час на виконання завдання. Якщо людина не внесла актуальну інформацію про себе на протязі 60 днів після отримання сповіщення, то банк має повне право обмежити або тимчасово зупинити обслуговування клієнта до вирішення проблеми.
Якщо ж клієнт взагалі відмовляється виконувати актуалізацію, або ж зробив її частково, але не завершив. То банк після 240 днів має право повністю відмовитись обслуговувати такого клієнта, заблокувавши усі рахунку.
Бувають випадки коли інформація збігається, тоді банк запускає моніторинг і пошуки збігів. Поки аналіз не завершиться та не буде виявлено проблеми, рахунки також можуть бути тимчасово заблоковані. Тобто людина не зможе виконувати жодних операцій із грошима.
Як бачите, нічого страшного не станеться якщо ви не обновите дані, але не хочеться залишатись без грошей у якийсь непередбачуваний момент, тому краще все робити вчасно та не нехтувати проханнями банку.
Актуалізація даних через "Дія"
Нещодавно став доступний ще один спосіб актуалізації даних клієнтів ПриватБанку. За допомогою додатку "Дія" можна за декілька хвилин оновити все, що потрібно. Дедалі більше українців стали зберігати документи саме в цьому додатку. Це дуже зручно та не потрібно носити із собою все. Плюс загубити документ стало неможливим в такому форматі. Так от ПриватБанк потурбувався про те, щоб люди могли оновлювати інформацію саме через цю програму. Все що для цього потрібно, це обрати документ, відкрити його штрихкод та дані відсканувати менеджеру банку. Далі додаток Дія попросить підтвердити все. Після цього потрібний пакет документів надійде до банку, але в електронному вигляді і з електронним підписом. Більше нічого робити не потрібно буде, дані оновляться і все.
Отож, оновити інформацію в ПриватБанку не так і важко, тим більше якщо ви маєте додаток Дія. Краще все робити вчасно та не мати потім проблем. Слідуйте інструкціям та оновлюйте дані швидко і без затримок.
Цікаво: Банкомат ПриватБанку “вкрав” в клієнта 8000 грн.
Не забудьте підписатися на нашого Головного Редактора в Instagram, або ж на нашу офіційну сторінку в Facebook, канал в Telegram та в Twitter. Також стежте за нами в Google News.