Нещодавно велика кількість людей жалілись на погану роботу ПриватБанку. Це трапилося 23 квітня. Клієнти не могли нормально розрахуватися в магазині, зняти кошти та користуватись додатком і інтернет-банкінгом. Як виявилось потім, в банку були технічні несправності, збої. Після виправлення усіх неполадок, люди помітили, що були списані кошти з рахунку.
Цікаво: Найближчим часом клієнти ПриватБанку позбудуться корисної послуги.
Дехто повідомив, що однакові суми знімались декілька разів під час оплати. Декому приходили відмови на оплату, але гроші були все одно списані. Як вирішити цю ситуацію?
В самому ж ПриватБанку пообіцяли, що всі абсолютно помилково списані гроші будуть повернуті кожному користувачу на рахунок не пізніше 29 квітня 2022 року. Якщо ж хтось не отримає свої кошти назад, то варто звернутись на гарячу лінію за номером 3700 і проблема дуже швидко буде вирішена.
Цікаво: Перераховано способи актуалізації даних у ПриватБанку.
Не забудьте підписатися на нашого Головного Редактора в Instagram, або ж на нашу офіційну сторінку в Facebook, канал в Telegram та в Twitter. Також стежте за нами в Google News.