Нещодавно в нас був опублікований матеріал про банківські картки, які підвищують статус кожного українця і там йшла мова про платинові картки, та було названо їх переваги. Зараз піде мова про золоту банківську карту, а точніше про те, як в ПриватБанк відмовляють в перевипуску золотої банківської картки.
Нещодавно на сайті Мінфін була опублікована скарга від власника золотої картки. Як повідомляє користувач, він отримав сповіщення про те, що термін придатності його картки закінчується і необхідно відвідати найближче відділення банку, щоб провести актуалізацію даних та перевипустити карту. Зі слів клієнта, вона так і зробила і в найближчі дні відвідала відділення, провела актуалізацію даних, але з невідомих причин банк відмовив їй в перевипуску золотої картки.
Як повідомили в ПриватБанк “За рішенням банку, у подальшому картковому обслуговуванні клієнту відмовлено”. Зі слів клієнта, вона користується послугами банку тривалий час і ніколи не мала проблем з ними, оскільки іпотеку виплачує вже 10 років без будь-яких затримок. Крім цього, вона не користується кредитами і тому подібними послугами банку.
Також клієнт повідомляє, що після дзвінка на 3700, їй не дали ніякої конкретної відповіді і тільки порекомендували відмовитися від пластика і скористатися віртуальною банківською карткою. Клієнт не в захваті від такої ідеї, оскільки їй необхідна саме пластикова картка.
Зі слів клієнта, найгірше в цій ситуації те, що ПриватБанк ніяк не аргументував своє рішення і відмахувався тільки стандартними фразами. Також вона не задоволена тим, що в ПриватБанк так відносяться до своїх клієнтів і тим більше до тих, які справно виконують свої обов’язки перед ними.
Надіємося, що ситуація вирішиться в найближчий час і клієнт отримає свою картку, і продовжить користуватися послугами банку. Відгук клієнта дивіться нижче.
Не забудьте підписатися на нашого Головного Редактора в Instagram, або ж на нашу офіційну сторінку в Facebook, канал в Telegram та в Twitter. Також стежте за нами в Google News.