Home Новини сучасних технологій Вчені вияснили, як телевізор впливає на дитячі цінності

Вчені вияснили, як телевізор впливає на дитячі цінності

0

Вчені з’ясували, які телевізійні шоу були популярні у дітей і підлітків в 1967-2017 роках. Також дослідники дізналися, як вони вплинули на цінності глядачів.

Вчених цікавили шоу, популярні у дітей у віці від восьми до 12 років, пише Naked Science. У 1960-х року такими були «Шоу Енді Гріффіта» і «Шоу Люсі», в 1970-х - серіали «Щасливі дні» і «Лаверн і Ширлі», в 1980-х - «Альф» і «Проблеми зростання», в 1990-х - «Сабріна - маленька відьма» і «Хлопець пізнає світ», в 2000-х - серіал «Ханна Монтана» і шоу American Idol, в 2010-х - «Америка шукає таланти», «Історії Райлі», «Грізна сімейка »і« Американський воїн-ніндзя ».

Потім дослідники виявили цінності, які були найважливішими для дітей і підлітків в кожному десятилітті. Це були популярність, доброта, прийняття себе, відчуття спільності, успішність і так далі.

Як виявилося, діти найбільше хотіли бути знаменитими в 2007 році. Зате в цьому ж році необхідність бути частиною спільноти, яка була раніше однією з головних, виявилася на низьких позиціях. За останні 50 років набуло важливість прагнення домогтися успіху. А ось відданість традиціям стала неважливою.

Вчені побачили, що шанувальники серіалів більше цінували прийняття себе, доброту і приналежність до співтовариству. А ось фанати реаліті-шоу - бажання бути відомими, індивідуалізм і прагнення підтримувати імідж.

ITech News

Не забудьте підписатися на нашого Головного Редактора в Instagram, або ж на нашу офіційну сторінку в Facebook, канал в Telegram та в Twitter. Також стежте за нами в Google News.

NO COMMENTS

Exit mobile version