Home Новини сучасних технологій Відомо, як стільникові оператори опрацьовують скарги користувачів

Відомо, як стільникові оператори опрацьовують скарги користувачів

0

Користуючись стільниковим зв’язком, кожен з нас точно стикався із проблемою низької швидкості мобільного інтернету. Проте лише частина користувачів із схожими проблемами звертається в колл-центр, що вкрай неправильно, оскільки чим більш скарг, тим швидше буде рішення проблеми. В зв’язку з цим, сьогодні ми обговоримо, яким чином обробляються скарги на низьку швидкість інтернету у відповідних компаніях.

Звернувшись в центр підтримки, оператор намагатиметься отримати максимально багато інформації від вас. Спочатку оператор перевірятиме ваш тарифний план та стан рахунку, оскільки йому потрібно виключити ситуацію простого закінчення грошей на рахунку чи Гб. Також вас можуть запитати про час та місце, де у вас спостерігають проблеми із швидкістю, а ще модель телефону.

Якщо з тарифом усе в порядку, то компанія повинна перевірити якість та рівень сигналу. В такому випадку компанія може виявити проблему з своєї сторони. Досить часто проблема виявляється в перевантаженні станції та транспортної мережі, яка не була вчасно розширена. Тут уже вирішення такої проблеми повністю залежатиме від оператора та може тривати досить довго.

Щодо інших причин низької швидкості інтернету, то це можуть бути перешкоди в радіоефірі. Така проблема може виникати від зовнішніх джерел типу глушителів стільникового зв’язку, або від сусідніх станцій. Вирішення даної проблеми також може зайняти справді багато часу.
Отже, якщо проблеми не пов’язані із вашими зобов’язаннями в плані оплати тарифних пакетів, то не пропускайте ситуацію із низькою швидкістю, а повідомляйте оператора про неї. Чим більше користувачів, особливо з одного регіону, повідомлятиме про схожі проблеми, тим більше шансів до швидкого її вирішення.

ITech News

Не забудьте підписатися на нашого Головного Редактора в Instagram, або ж на нашу офіційну сторінку в Facebook, канал в Telegram та в Twitter. Також стежте за нами в Google News.

NO COMMENTS

Exit mobile version