Інтернет-банкінг Monobank з’явився на ринку України у 2017 році і кількість його користувачів почала стрімко зростати. Проте ніколи не буває повністю задоволених користувачів тими чи іншими товарами чи послугами. Відповідно і monobank не оминули невдоволені відгуки користувачів. Сьогодні ми розглянемо один із них.
Суть даного відгуку, точніше ситуації, яка в ньому описується, полягає у втраті страхової виплати. Ще у 2019 році користувачу була запропонована страховка у випадку втрати роботи не з його ініціативи. Зараз користувач втратив роботу через ліквідацію підприємства, відповідно звернувся в банк та повідомив про настання страхового випадку. Оператор банку повинен був передати усі дані страховій компанії, але цього не сталось, вірніше заявка була подана з простроченням.
Як виявилось пізніше, банк представляючи договір користувачу, не надав до нього пункт «Додатково», де і зазначався термін, в який необхідно подати заявку. Таким чином, користувачу відмовлено в страховій виплаті. Як на нас, то ситуація дуже неприємна. Надіємось, що надалі monobank зверне увагу на дану ситуацію та такі випадки не будуть повторюватись.
Не забудьте підписатися на нашого Головного Редактора в Instagram, або ж на нашу офіційну сторінку в Facebook, канал в Telegram та в Twitter. Також стежте за нами в Google News.