Реклама

Халатність Monobank, або як клієнту відмовили в страховій виплаті через втрату роботи

Останні Новини

Інтернет-банкінг Monobank з’явився на ринку України у 2017 році і кількість його користувачів почала стрімко зростати. Проте ніколи не буває повністю задоволених користувачів тими чи іншими товарами чи послугами. Відповідно і monobank не оминули невдоволені відгуки користувачів. Сьогодні ми розглянемо один із них.

Суть даного відгуку, точніше ситуації, яка в ньому описується, полягає у втраті страхової виплати. Ще у 2019 році користувачу була запропонована страховка у випадку втрати роботи не з його ініціативи. Зараз користувач втратив роботу через ліквідацію підприємства, відповідно звернувся в банк та повідомив про настання страхового випадку. Оператор банку повинен був передати усі дані страховій компанії, але цього не сталось, вірніше заявка була подана з простроченням.

Як виявилось пізніше, банк представляючи договір користувачу, не надав до нього пункт «Додатково», де і зазначався термін, в який необхідно подати заявку. Таким чином, користувачу відмовлено в страховій виплаті. Як на нас, то ситуація дуже неприємна. Надіємось, що надалі monobank зверне увагу на дану ситуацію та такі випадки не будуть повторюватись.

Халатність Monobank, або як клієнту відмовили в страховій виплаті через втрату роботи
ITech News

Не забудьте підписатися на нашого Головного Редактора в Instagram, або ж на нашу офіційну сторінку в Facebook, канал в Telegram та в Twitter. Також стежте за нами в Google News.

Новини Партнерів
Реклама

Випадкові Записи

Проблеми з навігацією в Huawei та Honor

Останні дні в мережі можна побачити багато скарг на проблеми з навігацією в Huawei та Honor.Проблема заключається в некоректій...
Реклама

Буде Цікаво

- Advertisement -