Реклама

Українці продовжують скаржитися на Приват24

Последние новости

Profi
Profihttps://www.instagram.com/baloh_y/
Головний редактор технічного контенту на ITech.co.ua, який зацікавлений у смартфонах та інших гаджетах.

Досить давно ми нічого не писали про те, як українці оцінюють фірмовий додаток Приват24 і що про нього думають. Логічно, що невдоволені клієнти завжди будуть і догодити всім однозначно не вийде, і це стосується не тільки Приват24, а й інших сервісів, які надають ті чи інші послуги. Переглянувши досить велику кількість відгуків клієнтів ПриватБанку, можна з впевненістю сказати, що українці продовжують скаржитися на Приват24. В цілому, неймовірно серйозних проблем із Приват24 не спостерігається і більшість негативних відгуків стосується саме комфорту та зручності користування мобільним банком. Зараз детальніше розглянемо декілька останніх відгуків.

Перший невдоволений клієнт ПриватБанку і по сумісництву користувач додатка Приват24 скаржиться на те, що додаток не зручний. В цілому невдоволення стосується того, що для авторизації та інших операцій необхідно "по 350 разів вводити пароль". Також клієнт невдоволений комісією при переказі коштів з картки Visa на Visa, яка складає 40 при переказі розміром 4000 грн.

Українці продовжують скаржитися на Приват24

Наступний клієнт скаржиться на нову версію Privat24, а саме на те, що в старій версії додатка можна було заходити в особистий кабінет без введення пароля. Також він надав рекомендацію, яка, на його думку, була б доречно в Приват24 і запозичити її варто від Monobank. Нижче читайте рекомендацію від клієнта.

Українці продовжують скаржитися на Приват24

Наступний клієнт скаржиться на те, що додатком стає все складніше користуватися і кожне наступне оновлення тільки погіршує ситуацію і ламає додаток.

Українці продовжують скаржитися на Приват24

Наступний користувач також не в захваті від частих регламентних робіт, особливо коли вони розпочинаються в будній день, в понеділок.

Українці продовжують скаржитися на Приват24

Ще один користувач не оцінив останні оновлення в Приват24, із-за яких, йому не приходять сповіщення ні в самому додатку, ні в месенджері Viber.

Українці продовжують скаржитися на Приват24

Даний користувач не в захваті не тільки від стабільності роботи Приват24, а ще й від онлайн обслуговування і оцінив їхню роботу в 0 балів.

Українці продовжують скаржитися на Приват24

Наступний відгук також стосується стабільності роботи додатка. За словами невдоволеного клієнта, половина функцій в мобільному банку не працює. Також він не може переказати кошти в Скарбничку і вивести з неї також. Ще клієнт згадав і про цікаві списання коштів з свого рахунку і потім такі ж повернення їх.

Українці продовжують скаржитися на Приват24

На кінець ще одни клієнт скаржиться на баги та глюки в додатку Приват24 і згадує про постійні вимоги оновити свої паспортні дані.

Українці продовжують скаржитися на Приват24

Як бачите, практично всі негативні відгуки стосуються саме стабільності роботи фірмового додатку ПриватБанк та останніх оновлень, які часто виводять з ладу Приват24.

Також нещодавно стало відомо, що шахраї за рахунок клієнтів ПриватБанку купують музику в iTunes.

Не забудьте підписатися на нашого Головного Редактора в Instagram, або ж на нашу офіційну сторінку в Facebook, канал в Telegram та в Twitter. Також стежте за нами в Google News.

ITech News

Новини Партнерів
Реклама

Случайные записи

Названы два в одном или «полусмартфоны», которые подойдут для пожилых людей

В настоящее время мы все реже начинаем видеть кнопочные телефоны. Смартфоны существуют очень долгое время, но пожилые люди все...
Реклама

Буде Цікаво

- Advertisement -