Досить давно ми нічого не писали про те, як українці оцінюють фірмовий додаток Приват24 і що про нього думають. Логічно, що невдоволені клієнти завжди будуть і догодити всім однозначно не вийде, і це стосується не тільки Приват24, а й інших сервісів, які надають ті чи інші послуги. Переглянувши досить велику кількість відгуків клієнтів ПриватБанку, можна з впевненістю сказати, що українці продовжують скаржитися на Приват24. В цілому, неймовірно серйозних проблем із Приват24 не спостерігається і більшість негативних відгуків стосується саме комфорту та зручності користування мобільним банком. Зараз детальніше розглянемо декілька останніх відгуків.
Перший невдоволений клієнт ПриватБанку і по сумісництву користувач додатка Приват24 скаржиться на те, що додаток не зручний. В цілому невдоволення стосується того, що для авторизації та інших операцій необхідно "по 350 разів вводити пароль". Також клієнт невдоволений комісією при переказі коштів з картки Visa на Visa, яка складає 40 при переказі розміром 4000 грн.

Наступний клієнт скаржиться на нову версію Privat24, а саме на те, що в старій версії додатка можна було заходити в особистий кабінет без введення пароля. Також він надав рекомендацію, яка, на його думку, була б доречно в Приват24 і запозичити її варто від Monobank. Нижче читайте рекомендацію від клієнта.

Наступний клієнт скаржиться на те, що додатком стає все складніше користуватися і кожне наступне оновлення тільки погіршує ситуацію і ламає додаток.

Наступний користувач також не в захваті від частих регламентних робіт, особливо коли вони розпочинаються в будній день, в понеділок.

Ще один користувач не оцінив останні оновлення в Приват24, із-за яких, йому не приходять сповіщення ні в самому додатку, ні в месенджері Viber.

Даний користувач не в захваті не тільки від стабільності роботи Приват24, а ще й від онлайн обслуговування і оцінив їхню роботу в 0 балів.

Наступний відгук також стосується стабільності роботи додатка. За словами невдоволеного клієнта, половина функцій в мобільному банку не працює. Також він не може переказати кошти в Скарбничку і вивести з неї також. Ще клієнт згадав і про цікаві списання коштів з свого рахунку і потім такі ж повернення їх.

На кінець ще одни клієнт скаржиться на баги та глюки в додатку Приват24 і згадує про постійні вимоги оновити свої паспортні дані.

Як бачите, практично всі негативні відгуки стосуються саме стабільності роботи фірмового додатку ПриватБанк та останніх оновлень, які часто виводять з ладу Приват24.
Також нещодавно стало відомо, що шахраї за рахунок клієнтів ПриватБанку купують музику в iTunes.
Не забудьте підписатися на нашого Головного Редактора в Instagram, або ж на нашу офіційну сторінку в Facebook, канал в Telegram та в Twitter. Також стежте за нами в Google News.