Штучний інтелект (AI) набуває все більшої популярності в усьому світі. Одним із його варіантів є Generative AI , який працює за допомогою процесу алгоритмів для створення або генерації тексту, коду, відео, фото або навіть даних і 3D-рендерінгу.
Нещодавно Рейчел Вудс, науковець з обробки даних, заявила в твіттері, що зручність використання технології все ще нижча від можливого.
«Більшість людей досі борються з тим, як використовувати такі інструменти, як ChatGPT/LLMs/Generative AI. Усі чекають, що хтось розповість їм якийсь секретний випадок використання. І є багато людей, які сумніваються в практичності. Але в цих статтях про клік-бейт не згадується основна проблема: справа не в тому, що ці інструменти «некорисні»… Насправді вони просто мають величезну проблему зручності використання», — написав учений.
Розвивайте вміння продавати правильні підходи
Головний аналітик Constellation Research Енді Турай сказав, що технологічні менеджери та професіонали повинні продовжувати розвивати вміння продавати правильні підходи до ШІ у своєму бізнесі.
«Одна з причин, чому ми бачимо невдачу багатьох технологічних чи інноваційних ідей, полягає в тому, що вони не привабливі для бізнес-користувачів, власників бюджету та CXO, оскільки вони не бачать цінності, яку це приносить вашій компанії», — сказав Турай. «Вірно й протилежне. Технічні спеціалісти вважають, що потреби бізнес-користувачів неможливо виконати через бюджет, технології, ресурси та обмеження вартості».
Цікаво: Названо 4 марні технічні продукти, які ви не повинні купувати.
Навчіть людей ШІ
Для д-ра Вішала Сікка, засновника та генерального директора Vianai, важливим кроком є надання компаніям можливості набути технологічної грамотності.
«Компанії будь-якого розміру повинні підвищити свою технологічну грамотність, щоб створити ширший пул талантів, які працюють над існуючими системами ШІ», — сказав він.
«Таким чином, більше співробітників повинні бути освіченими щодо трансцендентних аспектів ШІ, зокрема. Їм потрібно пізнати обмеження та слабкі сторони. Не тільки те, що він може робити, але й те, чого він не може робити, і те, що потрібно вбудувати в систему ШІ, яка компенсує ці обмеження».
Розвивайте спільні семінари
Для Thurai також необхідно впроваджувати спільні семінари. «Ми запрошуємо технічних спеціалістів або розробників, інноваторів, стратегів, бізнес-користувачів, власників бюджету та CXO для вивчення варіантів спільного використання. Коли вони бачать запропоновані варіанти використання в дії, їхні розуми відкриваються, і вони починають досліджувати можливі варіанти використання, які додають цінності», — прокоментував він.
Цікаво: Відомо, яка різниця між сильним ШІ та слабким ШІ.
Людиноорієнтований ШІ
Зрештою, Сікка стверджує, що штучний інтелект має бути орієнтований на людину. «Нам потрібно об’єднати силу людського розуміння з даними та технологією штучного інтелекту – орієнтованим на людину ШІ. Це може створити інтелектуальні системи, які значно покращать бізнес-результати та процеси, оскільки зворотній зв’язок від людей природним чином покращить продуктивність ШІ та результати».