Home Новини сучасних технологій Бізнес новини Чому українці масово скаржаться на мобільний банк Приват24?

Чому українці масово скаржаться на мобільний банк Приват24?

0

Останні декілька місяців найбільший банк України (Приватбанк) отримує велику кількість негативних відгуків як на якість обслуговування, так і на блокування рахунків, списання коштів і тому подбіне. Також “під роздачу” потрапив і онлайн-банкінг Приват24, яким українці також не задоволені і скаржаться на його роботу. Так чому українці масово скаржаться на мобільний банк Приват24?

Фактично, причин для цього цілком достатньо, оскільки стабільність його роботи часом не вражає, а вирішення проблем, які виникають під час роботи з Приват24, довго шукаються або ж взагалі відкладаються на потім. Нижче буде перераховано найпопулярніші скарги користувачів, які стосуються різних аспектів роботи мобільного банку.

Серед найпопулярніших скарг користувачів можна назвати проблеми із авторизацією в додатку. Так, в нашому випадку, користувач скаржиться на те, що вхід в Приват24 виконується з підтвердженням за допомогою дзвінка, але після дзвінка ніочго не відбувається і ввійти в додатко він не може. Таке повторюється раз за разом і вирішення проблеми ще не знайдене.

Чому українці масово скаржаться на мобільний банк Приват24?

Наступний користувач скаржиться на стабільність роботи додатку, а саме на те, що він весь час "зависає", а це негативно впливає на досвід користування мобільним банком.

Ще один користувач не в захваті від того, що в додатку часто не працюють необхідні для нього функції. В даному випадку, він скаржиться на те, що часто не працює функція Отримання переказу.

В одного користувача виникли проблеми із відновленням пароля в Приват24 та з ПІН-кодом до банківської картки. За його словами, він тривалий час не користувався приват24 і карткою, і через те забув всі необхідні дані для доступу до них. Скарга поступила саме через те, що ніякої допомоги він не зміг отримати через онлайн-підтримку.

Ще один випадок, який стосується функціоналу Приват24, а точніше проблеми з їхньою доступністю. Зі слів користувача, йому необхідно було зайти в розділ з Електронним підписом, але після тривалих пошуків він його так і не знайшов, хоча він повинен розміщуватися в розділі Бізнес.

Також часта проблема останні декілька місяців - актуалізація даних через додаток Приват24. Українці досить часто скаржаться саме на це, оскільки після актуалізації даних у відділенні банку, актуалізацію починають вимагати і в Приват24. В нашому випадку, користувач скаржиться на те, що під час актуалізації даних, частина даних була вказана іноземною мовою, а інша українською. Скарга надходить через те, що розробники не можуть зробити 100% переклад додатку, функціоналу та даних на державну мову.

Серед популярних скарг можна зустріти й ті, які стосуються того, що онлайн-банк весь час вибиває, автоматично закривається, просить оновлення, якого нема і тому подібне.

Як бачите, більшість скарг користувачів пов'язані з комфортністю користування Приват24, його стабільністю та функціоналом, який працює не в повній мірі і не завжди.

Не забудьте підписатися на нашого Головного Редактора в Instagram, або ж на нашу офіційну сторінку в Facebook, канал в Telegram та в Twitter. Також стежте за нами в Google News.

NO COMMENTS

Exit mobile version