Home Новини сучасних технологій Бізнес новини Чому українці не довіряють мобільному банку Monobank?

Чому українці не довіряють мобільному банку Monobank?

0

Кількість банків в Україні стрімко зростає і питання вибору чесного та надійного банку стає досить складним. Якщо раніше було 2-3 банки, якими користувалися більшість українців, то зараз таких стало набагато більше. Якщо в популярності Приватбанк ніхто не сумнівається і їхніми послугами користується велика кількість людей, то з відносно молодими банками справи йдуть дещо гірше. Зараз же поговоримо про банк, який не так давно з’явився в Україні, але позиціонує себе найкращим та найбільш сучасними банком. Якщо здогадалися, то мова йде про Monobank. Зараз же назвемо причини, чому українці не довіряють мобільному банку Monobank?

Реклама

Напевно перше, що відлякує більшість українців, це масова реклама чогось, а особливо коли це стосується банку. В даному випадку, рекламу Monobank можна побачити на всіх можливих пристроях та ще й кожного дня. Monobank веде агресивний маркетинг, від чого українці не сильно в захваті.

Відсутність відділень

Це ще одна популярна причина, чому українці не торопляться довіряти їм свої гроші. Звісно, зараз більшість операцій (в тому ж Приват24) можна виконати через свій смартфон, планшет або інший розумний пристрій, але українцям набагато легше вірити тому банку, в який можна сходити фізично і вияснити всі необхідні запитання. В нас ще відсутня довіра до тих організацій, в які не можна сходити особисто.

Банк в смартфоні

Причина схожа до попередньої. Monobank орієнтований тільки на те покоління користувачів, які вільно володіють та користуються смартфонами повсякденно. Для молодого покоління це зручний банк, а от для людей старшого віку він не підходить, оскільки довіра до смартфонів та їхнього захисту в них відсутня.

Відгуки на Мінфін

Ще одна причина, через яку українці, особливо за 30 років, не довіряють Monobank. На сайті Мінфін можна знайти велику кількість негативних відгуків від користувачів, які скаржаться на обслуговування, на технічну підтримку, на часті блокування рахунків без пояснень і тому подібне. Можливо, що більшість користувачів залишали такі відгуки в стані гніву через певні причини, а можливо й ні. В будь-якому випадку, під час вибору банку, користувачі часто вивчають їх, а саме оцінюють обслуговування клієнтів, оперативність вирішення проблем та гарантування цілісності своїх коштів.

Навіть не дивлячись на це, більша частина молодих українців вибирають тільки між ПриватБанк та Monobank, оскільки вони пропонують найкращі онлайн-банкінги, які зараз користуються шаленою популярністю.

ITech News

Не забудьте підписатися на нашого Головного Редактора в Instagram, або ж на нашу офіційну сторінку в Facebook, канал в Telegram та в Twitter. Також стежте за нами в Google News.

NO COMMENTS

Exit mobile version