Всі люди бачили як працює реклама в інтернеті. Варто хоча б раз ввести якийсь пошуковий запит, як реклама з такими ж товарами чи темами буде з’являтись кругом. Багато кого це дратує, адже виходить, що рекламні компанії мають доступ до певних даних, тієї ж історії браузера чи додатків на телефоні. Компанія Google вирішила подбати про це питання та зробити деякі зміни для збільшення конфіденційності.
Нещодавно компанія Google заявила, що створює проект Google Privacy Sandbox. Він буде не вигідний рекламодавцям, адже для них буде обмежений доступ до даних людей. Це стосуватиметься браузера Chrome та інших додатків компанії.
Цікаво: Відомо, як видалити з Google Play способи оплати та банківські картки.
Раніше таку ж систему розробив бренд Apple. Тепер за схожим принципом буде працювати Google, хоча вони повідомляють, що окрім цього будуть створювати щось унікальне, не схоже до безпеки Apple.
Після збільшення приватності компанією Apple, рекламні компанії понесли великі втрати, наприклад та ж сама Meta. А нагадаємо, що телефонами на Android користується більша половина населення, частка становить більше 80%. Тому зрозуміло, чому рекламні компанії так не хочуть початку дії даного проекту.
Цікаво: Як вимкнути Google Assistant на телефоні.
Не забудьте підписатися на нашого Головного Редактора в Instagram, або ж на нашу офіційну сторінку в Facebook, канал в Telegram та в Twitter. Також стежте за нами в Google News.