Сьогодні надійшла інформація, що Google запланували зробити новий смартфон Pixel 6 більш бюджетним. Попередній та остаточний витік специфікацій показав, що як Pixel 6, так і Pixel 6 Pro будуть поставлятися з OLED-екранами, що не дивно, оскільки Google використовував один і той же дисплей на доступному Pixel 4a . Однак ви повинні знати, що існує не просто один тип OLED, і аналітик вважає, що Samsung буде поставляти жорсткі версії цієї панелі, щоб зменшити виробничі витрати для Google. Це також може означати, що ціни на Pixel 6 будуть конкурентоспроможними.
Попередня інформація показує, що відмова від використання гнучких OLED-панелей може допомогти заощадити виробнику телефону на тонну.
Хоча тип дисплея ще не відомий для моделі "Pro", Росс Янг зауважує, що використання жорсткого OLED допоможе заощадити Google тонну витрат. Ще раніше Янг пояснив, що Google зміг використовувати OLED-екран для Pixel 4a і все ще оцінює його в 349 доларів, оскільки це не була гнучка панель.
Він продовжує стверджувати, що використання жорстких OLED-екранів на смартфонах може заощадити виробникам купу грошей, оскільки кожна з цих панелей коштує одну третину ціни гнучких OLED-екранів. Apple використовує більш дорогі гнучкі OLED, оскільки має на меті забезпечити якнайменші рамки на своїх iPhone. Тому одним недоліком використання жорстких OLED-екранів є те, що Pixel 6 може виглядати не так привабливо, як його конкуренти, оскільки Google може бути не в змозі стискати рамки настільки, наскільки це хотілося б.
З іншого боку, Google може передати ці заощадження замовникам, що допоможе рекламному гіганту піднятися сходами флагманської гонки смартфонів, встановивши конкурентні ціни на свої преміум-телефони. Що стосується дизайну, попередні рендери показали, що Pixel 6 і Pixel 6 Pro будуть несхожими на все, що коли-небудь випускав Google, тому критики та замовники можуть пробачити існування більших рам за свіжий зовнішній вигляд.
На жаль, незрозуміло, чи будуть Pixel 6 та Pixel 6 Pro використовувати панелі LTPO від Samsung, які адаптивно змінюватимуть частоту оновлення для економії часу автономної роботи. Ми знаємо, що це суттєво збільшить виробничі витрати Google, тому, ймовірно, використання передових технологій відображення відсутнє на картках. Очікується, що обидва флагмани будуть оголошені в жовтні цього року, тож ми дізнаємось більше під час офіційного анонсу.
Не забудьте підписатися на нашого Головного Редактора в Instagram, або ж на нашу офіційну сторінку в Facebook, канал в Telegram та в Twitter. Також стежте за нами в Google News.