Honda розробила крихітного робота, який буде оберігати дітей та допоможе їм уникнути дорожньо-транспортних пригод. Він називається Ropot і використовує технологію ADAS та ідеї автомобілів автовиробника.
Милий маленький цифровий охоронець, описаний як “робот-радник з питань безпеки руху”, наповнений датчиками, але покладається на просте спілкування, щоб зробити дітей більш обізнаними про потенційні небезпеки.
Хоча справді автономні автомобілі все ще не можуть вийти з комерціалізації, протягом останніх кількох років спостерігається величезний підйом сенсорів та так званих вдосконалених систем допомоги водієві, які включаються в транспортні засоби. До них варто віднести такі функції, як датчики паркування, попередження задніх перешкод та попередження про можливі зіткнення, які стали звичним явищем.
Справді, набір Honda саме такого роду технологій, затаврований Honda Sensing, зараз доступний або частіше за все не є стандартним для його легкових автомобілів та позашляховиків. За допомогою нього вони можуть автоматично гальмувати, якщо ви збираєтеся повернути на поперечний рух, допомогти вам утримуватися в межах дорожньої розмітки та скорегувати курс автомобіля, якщо ви несподівано виїхали з смуги. Тепер Honda Ropot може зробити трохи цього для дітей пішки.
Проект досліджень та розробок у компанії Honda Japan, помічений The Drive , вирішує відому проблему в країні. У 7 років японські діти зазвичай вступають у початкову школу і гуляють там самостійно. Внаслідок цього в дорожньо-транспортних пригодах, у яких брали участь діти цього віку, помітно зростає.
Справа не лише в тому, щоб молодші пішоходи були необережними. Дослідження показують, що поле зору у дітей насправді значно вужче, ніж у дорослих, обмежуючи ступінь, якою вони насправді можуть всебічно бачити навколо себе.
Ropot може виглядати як іграшка, але він містить кілька серйозних технологій. Датчик GPS дозволяє батькові або опікуну попередньо налаштувати маршрут, за яким робот закріплюється на наплічному ремінці рюкзака дитини. Після цього, робот почне вібрувати на місцях перетину дороги, нагадуючи їм , що необхідно подивитися в два напрямки, перед тим, як переходити дорогу. Датчик виявлення транспортного засобу може також помітити наближення руху ззаду у дитини, викликаючи вібрацію та запит, щоб перевірити їх безпеку.
Аналіз отриманої інформації від робота Ropot
Результати щоденної прогулянки реєструються, і їх можна переглянути за допомогою програми для смартфонів Ropot. Сюди входять випадки, коли дитина, можливо, не зупинився, щоб перевірити перед переходом.
Команда Honda випробовувала прототип Ropot з дітьми в Японії, і кажуть, що реакція була позитивною як серед тих, хто його носить, так і серед їх батьків та опікунів. Чи буде це комерціалізовано, залишається з’ясувати.
Не забудьте підписатися на нашого Головного Редактора в Instagram, або ж на нашу офіційну сторінку в Facebook, канал в Telegram та в Twitter. Також стежте за нами в Google News.