Home Новини сучасних технологій Як RTX і трасування променів ДІЙСНО впливають на гру?

Як RTX і трасування променів ДІЙСНО впливають на гру?

0

Ігрова індустрія є одним із найбільших внесок у розвиток нових графічних технологій, що сприяє розвитку ринку симуляторів у всіх сферах. Зрештою, ігри стають все більш реалістичними, і ніша ігор для ПК є та, яка виділяється найбільше, оскільки вимагає більшої продуктивності обладнання. Щоб задовольнити цей попит ринку, постійно з’являються нові технології.

На передньому краї розробки нових технологій NVIDIA є компанією, яка роками впроваджує інновації для покращення графіки. Від SLI (який змушує дві відеокарти працювати разом) до G-SYNC (який усуває розрізи екрана під час гри), нові тенденції захопили ринок і залишилися в словнику геймерів.

Зовсім недавно з'явилися нові імена, які привертають увагу гравців. Це стосується таких технологій, як RTX, Ray Tracing, DLSS, Broadcast, Reflex, NVENC та інших. Але як ці тенденції, запущені NVIDIA, допомогли покращити досвід геймерів?

У цій статті ми пояснимо, як працюють деякі з останніх технологій NVIDIA для ігрового ринку.

Цікаво: Неанонсована відеокарта Nvidia GeForce RTX 3080 Ti вже засвітилася в інтернет-магазині.

Трасування променів

Останнім часом багато говорять про те, що трасування променів – це техніка, відома і використовується в кіно, особливо в рендері, який не відбувається в реальному часі. У цій технології колір пікселів розраховується на основі шляху, по якому пройде світло в реальному світі.

У іграх, наприклад, трасування променів зазвичай використовується в роликах або інтервалах гри, коли гравець не може взаємодіяти безпосередньо. Він також використовується у фільмах, які часто називають CGI (зображення, створені комп’ютером).

Однак платформа RTX дозволяє використовувати цю техніку в режимі рендерингу в реальному часі, забезпечуючи графічний реалізм ігор на рівні, якого раніше не було. Це прогрес у порівнянні з тим, що було зроблено в кінематографі, який використовував цю техніку, але не в режимі реального часу і все одно потребував спільної роботи кількох комп’ютерів. Геймеру, з іншого боку, потрібно, щоб усе працювало в режимі реального часу, лише на одному комп’ютері та з високою продуктивністю.

Сьогодні кілька назв і основних випусків уже підтримують цю технологію, наприклад, Cyberpunk 2077, Minecraft, Battlefield 2042, Marvel's Guardians of the Galaxy, Control та інші.

Цікаво: Мобільна відеокарта GeForce RTX 3080 отримала більше пам’яті ніж настільна.

DLSS

NVIDIA DLSS (Deep Learning Super Sampling) — це технологія візуалізації, яка використовує штучний інтелект для підвищення продуктивності графіки програм. Ця техніка є унікальною для сімейства GeForce RTX і використовує потужність нейронної мережі обчислювального навчання для збільшення частоти кадрів в секунду в іграх і створення чіткіших зображень.

«Двигуном» технології DLSS є так звані тензорні ядра, процесори, які використовуються в цьому рендері AI. Вже існує кілька ігор, які сумісні з цією технікою, і в деяких з них приріст продуктивності (у FPS) може становити більше 100%.

DLSS дозволяє грі працювати з нижчою роздільною здатністю і використовує штучний інтелект для підвищення якості зображення. Таким чином, геймер отримує чіткіші зображення, використовуючи меншу кількість необробленої обробки GPU

Ця технологія була створена, щоб дати гравцям конкурентну перевагу. Щоб зменшити загальну затримку системи – так звану затримку введення – NVIDIA Reflex змінює спосіб інтерпретації команд у грі, змушуючи їх інтерпретувати (і відображати) швидше, ніж зазвичай.

NVIDIA Reflex, хоча вона була запущена з серією RTX 30, доступна з сімейства GTX 900. Оскільки цю технологію необхідно інтегрувати в гру, компанія тісно співпрацювала з розробниками, щоб запропонувати цю техніку, яка вже є. такі назви, як Valorant, Fortnite, Apex Legends, Destiny 2, COD:Warzone та інші.

Цікаво: Відеокарта Asus GeForce RTX 3070 отримує “турбіну”.

Трансляція NVIDIA

Створена, щоб запропонувати унікальний досвід для стримерів різних ніш і геймерів, які ведуть прямі трансляції, ця програма використовує технології NVIDIA, щоб запропонувати серію «трюків». За допомогою систем штучного інтелекту програмне забезпечення забезпечує неймовірні аудіо- та відеоефекти, зменшуючи шум, налаштовуючи або усуваючи фон і багато іншого. Для тих, хто створює подкасти, Broadcast може стати чудовим партнером.

NVENC

NVENC (або NVIDIA Encoder) — це апаратний кодер, окремий розділ графічного процесора для кодування потокового відео, що звільняє від накладних витрат ЦП. Це в кінцевому підсумку звільняє систему для більш плавного запуску ігор, що робить і гру, і передачу кращої якості.

А ви вже знали всі ці технології? Який із них ви використовуєте для підвищення продуктивності своїх ігор та інших програм? Відкрийте для себе рішення NVIDIA і підвищте продуктивність.

Не забудьте підписатися на нашого Головного Редактора в Instagram, або ж на нашу офіційну сторінку в Facebook, канал в Telegram та в Twitter. Також стежте за нами в Google News.

ITech News

NO COMMENTS

Exit mobile version