Компанія JBL представила нову серію бездротових навушників – JBL Tour. За словами компанії, ці навушники орієнтовані на бізнес-аудиторію. Пристрої виконані в строгому дизайні, який відмінно гармонує з діловим стилем одягу.
JBL Tour ONE є накладними навушниками високого класу. Пристрій може похвалитися підтримкою функції активного шумозаглушення. Навушники «дружать» з популярними голосовими помічниками, такими як Amazon Alexa і Google Assistant. Підтримується технологія JBL ProSound і режим прозорості Adaptive Ambient Aware. Функція True Adaptive Noise Cancellation миттєво відстежує навколишні звуки, щоб забезпечити ідеальне шумозаглушення, повністю ізолюючи користувача від зовнішніх шумів.
Навушники оснащені потужними 40-мм драйверами з сертифікатом Hi-Res Audio і чотирма мікрофонами, і здатні відтворювати музику безперервно протягом 50 годин. Пристрій вийде на ринок 30 травня по ціні $ 300.
JBL Tour Pro + сподобаються тим користувачам, які вважають за краще внутрішньоканальні навушники. Пристрій забезпечує до 8 годин автономної роботи. З використанням фірмового кейса для зарядки цей час збільшується до 30 годин. Навушники можуть похвалитися захистом від вологи за стандартом IPX4. JBL Tour Pro + вийдуть на ринок в кінці травня за ціною $ 200.
Крім того, шанувальники марки зможуть за $ 150 придбати TWS-навушники JBL Reflect Mini NC, які хоч і не належать до бізнес-серії, можуть запропонувати стриманий дизайн і підтримку фірмової функції активного шумозаглушення Smart Ambient. Підтримуються голосові помічники Amazon Alexa і Google Assistant, а захист від вологи відповідає стандарту IPX7, що дозволить використовувати пристрій навіть під проливним дощем. JBL Reflect Mini NC зможуть забезпечити до 7 годин відтворення музики. З використанням кейса автономності пристрою вистачить на 21 годину. Пристрій вийде на ринок навесні.
Не забудьте підписатися на нашого Головного Редактора в Instagram, або ж на нашу офіційну сторінку в Facebook, канал в Telegram та в Twitter. Також стежте за нами в Google News.