Компанія Lifecell входить в трійку найбільших мобільних операторів України і пропонує найрізноманітніші тарифи та послуги для своїх клієнтів. Враховуючи, що компанія є великою, вона як Vodafone і Київстар привертає багато уваги до себе. Як це завжди буває, чим більша компанія, тим більше від неї вимагають в плані обслуговування та комунікації з своїми клієнтами. На даний момент, компанію Lifecell критикують за якість послуг, вартість тарифів, покриття і за багато моментів, які, на думку клієнтів, виставляють компанію в негативному світлі.
Сьогодні ми знову зібрали невелику кількість коментарів від клієнтів Lifecell, які в меншій або більшій мірі незадоволені наданням деяких послуг компанією.
Один з користувачів залишив гнівний коментар в офіційній спільноті компанії. Він не рекомендує переходити на Лайф від іншого оператора із збереженням номера. Детальніше читайте нижче.
Черговий користувач скаржиться на зв'язок, а точніше на відсутність 4G. З його повідомлення зрозуміло, що інші оператори пропонують в його місті/селі покриття 4G.
Ще один користувач оцінив те, що інтернет в Lifecell дешевше ніж в конкурентів. Крім цього користувачеві не сподобалося, що підвищення тарифів було обіцяно в січні 2021 року, а відбулося в листопаді 2020 року. Також він відмітив, що якість звя'зку стала гіршою після підвищення тарифів.
Можливо, це співпадіння і просто виникли якість неполадки.
Один користувач скаржиться на те, що ніяк не може знайти номер оператора, щоб вирішити питання, які його хвилюють.
Було б непогано, щоб Lifecell опублікували повну та детальну інформацію на своїй офіційній сторінці в Facebook, так як користувачам набагато зручніше тримати зв'язок з компанією там.
Ще один користувач скаржиться на те, що в його місті/селі поганий зв'язок.
Чергова скарга на службу підтримки. В даному випадку користувач ніяк не може додзвонитися до оператора і не може знайти необхідну інформацію на сайті.
В даній ситуації користувач скаржиться на те, що нема "людяних тарифних планів".
Тут вже цікава ситуація. Користувачка стверджує, що співробітниця кол центру наполегливо хотіла дізнатися її точну адресу проживання. В кінцевому результаті користувачка так і не отримала необхідної інформації.
Було б непогано, щоб оператори кол центру перед тим як випитувати таку інформацію, чітко і зрозуміло пояснювали для чого вона їм буде необхідна.
Чергова скарга на покриття. Користувач стверджує, що раніше покриття було непогане, а останні місяці звязок взагалі ніякий.
Можливо, що в Lifecell дійсно виникли якісь проблеми на тій місцевості.
Однозначно, Lifecell в будь-якому випадку старається максимально вгодити своїм користувачам, але інколи така компанія не взмозі проконтролювати своїх операторів або ж консультантів у фірмових магазинах. Стосовно підвищення тарифів, то така ситуація зараз присутня не тільки в lifecell, а й у Vodafone та Київстар. Раніше ми вже висвітлювали подібні скарги користувачів Vodafone та Київстар.
Якщо у вас були схожі проблеми із компанією Lifecell, або ж з Київстар і Vodafone, можете нас повідомити за цим посиланням. Надану інформацію ми опублікуємо і можливо, мобільні оператори замисляться над виправленням найбільш відчутних проблем.
Не забудьте підписатися на нашого Головного Редактора в Instagram, або ж на нашу офіційну сторінку в Facebook, канал в Telegram та в Twitter. Також стежте за нами в Google News.