Останнім часом в інтернеті все менше і менше інформації та новин про мегапопулярну соціальну мережу Clubhouse, яка ще декілька місяців тому була на слуху у всіх. Причина банальна – Clubhouse втрачає популярність і досить швидко.
Ще місяці два тому всі шукали інвайти для реєстрації в соцмержі, їх продавали за шалені суми і тому подібне. Зараз же... це мало кого цікавить і тим більше ніхто не буде купляти доступ до Clubhouse. Чому ж так відбувається? Зараз буде названо причини, через які соцмережа Clubhouse втрачає свою популярність.
Найпершою причиною втрати популярності стало те, що розробники захотіли зробити цю соцмережу елітною (хоча офіційно це не озвучувалося) і доступ до неї отримували тільки відомі люди (на початку все так і було). Ще варто відмітити, що доступ до неї могли отримати тільки власники продукції Apple, що вже збентежило користувачів Android-смартфонів.
Наступною причиною став Хайп, який зазвичай закінчується швидко. Ще місяць тому це було щось неймовірне, мегапопулярне, а зараз...це вже далеко не те. Велика кількість людей бігли в Clubhouse, тому що так робили інші. Зараз, як пройшов деякий час, більшість “занесених” користувачів відсіялося і залишилися тільки ті, кому подобається такий формат зустрічей.
Далі можна назвати причину, яка стосується саме молодого покоління — зустрічі в заданий час, та ще й довгі зустрічі. Зараз такий формат не підходить молодим людям. В них нема часу, вони спішать. В них ритм життя зовсім інший і просто сидіти і слухати когось — не для них.
Найбільшою причиною стала конкуренція з сторони відомих компаній. Зараз, такий формат зустрічей почали додавати у всі відомі соціальні мережі та месенджери. Як відомо, над Clubhouse працює понад 10 людей, тоді як в таких корпораціях як Facebook, Telegram і Twitter штат працівників в багато разів більший. Clubhouse просто не вспіває за ними.
Остання причина це обмежена пропозиція. Clubhouse пропонує не так багато, щоб втримати своїх користувачів і цілком логічно, що з часом більшість з них повернеться в ті соцмережі, з яких вони прийшли в Clubhouse.
Як бачите, все зводиться до того, що Clubhouse або закриється, або ж Twitter його викупить (мова про це вже була) і додасть його функціонал в свій сервіс мікро-блогів. В будь-якому випадку, все йде саме до одного із цих сценаріїв.
Не забудьте підписатися на нашого Головного Редактора в Instagram, або ж на нашу офіційну сторінку в Facebook, канал в Telegram та в Twitter. Також стежте за нами в Google News.