Якщо ви стикались із проблемою регулярної втрати зв’язку на вашому смартфоні, то залишайтесь з нами. Сьогодні ми розглянемо дану проблему та запропонуємо декілька варіантів її виправлення самостійно. Щодо втрати зв’язку, то тут мова піде і про мобільний зв’язок, і про Wi-Fi-з’єднання.
Потрапивши в ситуацію із втратою мобільного зв’язку, найперше рекомендується змінити стандарт. Ймовірно, в регіоні, в якому ви знаходитись, сигнал мережі 3G або 4G є нестабільний. Зазвичай вибір стандарту мережі налаштований на автоматичний вибір, але у разі проблем із сигналом рекомендується встановити його вручну. Для цього перейдіть у Налаштування – Мобільні мережі – Режим / Стандарт мережі – змініть стандарт на інший.
Ще однією причиною проблем із мережею може стати ваша сім-карта. Можливо ваша карта вже зносилась та потребує заміни, варто перевірити її роботу на іншому пристрої. Якщо виявиться що все в порядку, також можна перевірити справність слота для неї на самому смартфоні, для цього зверніться у сервісний центр. Якщо ви виявити проблеми саме із сім-картою, то замініть її.
При виникненні проблем із підключенням до Wi-Fi, в першу чергу перевірте чи ввімкнений DHCP-сервер. Для цього увійдіть у розділ LAN та поставте галочку навпроти DHCP. Після збереження змін перезавантажте роутер.
Також проблеми із підключення до роутера можуть бути пов’язані із застарілим програмним забезпеченням самого роутера. В такому випадку варто оновити прошивку. Знайти її можна на офіційному сайті виробника.
Якщо ні один із вище представлених варіантів вам не допоміг, то останній метод, який ви можете спробувати самостійно – скидання загальних налаштувань. Правда в цьому випадку, усі ваші налаштування та дані із смартфона будуть стерті.
Не забудьте підписатися на нашого Головного Редактора в Instagram, або ж на нашу офіційну сторінку в Facebook, канал в Telegram та в Twitter. Також стежте за нами в Google News.