OnePlus разом з Snapchat створили нову функцію для смартфонів. Ці дві компанії об’єдналися, щоб випустити нові лінзи AR (Augmented Reality) на тему Дівалі (Найбільший фестиваль в Індії).
Ці лінзи дозволять користувачам перетворити знакові та всесвітньо відомі пам’ятки, такі як Тауерський міст у Лондоні, Ейфелева вежа в Парижі, Тадж-Махал в Агрі та Ворота Індії в Мумбаї, у спеціальні святкові тематичні місця. Китайський виробник смартфонів також випустив короткий відеоролик, де було продемонстровано об’єктив у дії у вищезазначених місцях.
Snapchat – це основна програма в соціальних мережах, якою щодня користується сотні мільйонів користувачів, яка також активно використовує свої функції AR. Таким чином, це партнерство дозволяє величезній кількості користувачів отримати доступ до спеціальних AR-можливостей, які можуть трансформувати відомі орієнтири в режимі реального часу.
AR-лінзи OnePlus Snapchat працюють з 11 листопада 2020 року і будуть доступні для користувачів Snapchat по всій Індії. Слідом за жестом “Відкрий долоню, щоб звільнити побажання”, користувачі можуть також надсилати позитивні слова, такі як мир, радість, надія та багато іншого, що підніметься до неба, щоб сформувати повідомлення Дівалі, щоб поділитися з друзями та родиною.
За словами Сіддханта Нараяна, керівника відділу маркетингу OnePlus India, “як бренд, який відданий своїй спільноті, ми використали технологію, щоб об’єднати нашу глобальну базу користувачів і поділитися любов’ю цього Дівалі. Завдяки цій кампанії із Snapchat ми хотіли дозволити користувачам у всьому світі святкувати фестиваль вогнів у безпечній формі під час соціального дистанціювання. Після пандемії ми також прагнемо поділитися посланням надії з нашим світовим співтовариством, готуючись відсвяткувати один з найбільших фестивалів в Індії ".
Читайте також: OnePlus готують до релізу смартфон Nord SE.
Не забудьте підписатися на нашого Головного Редактора в Instagram, або ж на нашу офіційну сторінку в Facebook, канал в Telegram та в Twitter. Також стежте за нами в Google News.