Home Новини сучасних технологій Опубліковано всі виправлення для гри Cyberpunk 2077 на консолях

Опубліковано всі виправлення для гри Cyberpunk 2077 на консолях

0
Опубліковано всі виправлення для гри Cyberpunk 2077 на консолях

Це був божевільний тиждень для Cyberpunk 2077, оскільки гра мала неспокійний запуск, а потім реакція з боку фанатів через різні помилки та збої. CD Projekt Red (CDPR), студія, що займається Cyberpunk 2077, вибачилася на початку цього тижня та пообіцяла виправити гру . Зараз студія випустила нове виправлення, яке переносить гру до версії 1.05. Оновлення включає виправлення для конкретних місій, вдосконалення часу реакції NPC, а також загальні покращення візуального та продуктивності. Опубліковано всі виправлення для гри Cyberpunk 2077 на консолях (дивіться нижче):

Квести

  • Джекі більше не зникатиме в “Пікапі” чи “Пограбуванні”.
  • Виправлена ​​помилка, що перешкоджала гравцям приземлятися на вертольоті в любові, як вогонь.
  • Виправлена ​​проблема з тим, що Takemura не викликав програму Play it Safe.
  • У Японії більше неможливо двічі ініціювати один і той же діалог.
  • Виправлена ​​помилка, коли Деламайн з’являвся догори дном в кінці Не втрачайте розуму.
  • Тепер Сол правильно дійшов до фургона в Riders on the Storm.
  • Швидкі подорожі перед зустріччю з Кігтями Тигра більше не порушують прогресу в “Я боровся із законом”.
  • Виправлена ​​помилка, яка блокувала прогрес у місті-привиді, якщо завантажувалося автозбереження, зроблене після прибуття Раффена Шива.
  • Виправлена ​​проблема з неприйняттям нових дзвінків або повідомлень, якщо Happy Together зазнали невдачі в результаті бою.
  • Елізабет Пералес перестає надмірно наполягати на своїх дзвінках після відмови у її пропозиції про роботу.
  • Сцена з Місті та Джекі тепер починається належним чином після виходу з клініки Віктора.
  • Діалоги Вакако більше не блокуються після закінчення пошуку та знищення.
  • Відхід від Стефана в «Солодких снах» не повинен заважати іншим персонажам більше телефонувати вам.
  • Детонатор Бріка тепер повинен бути належним чином взаємодіючим для гравців для роззброєння. Або вирушити в дорогу. Твій дзвінок.
  • Двері ліфта тепер повинні правильно відкриватися в The Heist.
  • Тепер Саул правильно виходить з автомобілів у Riders on the Storm.
  • Виправлена ​​проблема з неприйняттям нових дзвінків або повідомлень після того, як втекти занадто далеко від Френка у Війнових Свинях.
  • Джекі тепер правильно залишає завод після закінчення бою в пікапі.
  • Виправлена ​​помилка, коли підсилення Militech не з’являлося, якщо занадто швидко проїжджати ворота у напрямку «Вперед до смерті».
  • Пропуск часу під час перебування в клубі з насильством більше не призводить до проблем з прогресуванням.
  • Виправлені проблеми із запуском Gig: Getting Warmer …
  • Виправлена ​​проблема з неприйняттям нових дзвінків або повідомлень після відмови від піраміди пісні.
  • Виправлена ​​помилка, через яку ядро ​​Delamain вже могло бути зламане, коли гравець потрапляє до кімнати Core в Don’t Lose Your Mind.
  • Виправлені проблеми з тим, що Деламейн не з’являвся і не робив нічого поза потойбічним світом у Пограбуванні.
  • Виправлена ​​проблема, через яку об’єктив застряг у “Поговори з Віктором” у “Ripperdoc”.
  • Виправлена ​​помилка, через яку було неможливо поговорити з вибивачем перед Ліззі в Інформації.
  • Додано опис журналу Don’t Lose Your Mind у журналі.
  • Виправлена ​​помилка, яка перешкоджала гравцеві зберігати, використовувати швидкі подорожі та розмовляти з іншими NPC після перезавантаження збереження активним дзвінком з Френком у War Pigs.
  • Виправлена ​​проблема з тим, що Панам не дзвонив з будь-якої іншої справи, доки я не полечу.
  • Виправлена ​​проблема з Dum Dum після V після закінчення підйому.

Ігровий процес

  • Покращено час реакції NPC, що прикриваються.
  • Виправлено кількість пострілів, необхідних для вбивства мирних жителів здалеку під час бою.

Візуальна

  • Виправлена ​​помилка із зображенням Delamain, що відображалося поверх поточного абонента під час телефонних дзвінків.
  • Рот V не залишається відкритим після входу в космічний замок у "Where is my mind".
  • Виправлено деякі проблеми з накладанням інтерфейсу.
  • V виглядає скромнішим в попередньому перегляді інвентаризації після піврічного монтажу;)
  • NPC швидше з’являються в зоні квестів під час любові до стадіону.
  • Додало трохи тепла до HDR.
  • Виправлені персонажі, що позують Т-позиції в підозрі на організовану злочинність: Просто скажи ні, і концерт: Гарячі товари.
  • Виправлена ​​помилка, через яку після мозку можна було застрягти в поданні від третьої особи без голови.
  • Піктограми глушника більше не відображаються без зображення в інвентарі.

UI

  • Виправлена ​​проблема з тим, що перехрестя зброї зберігалося на екрані.
  • Меню інвентарю більше не закривається відразу після його першого відкриття після виїзду з машини.
  • Виправлена ​​помилка, через яку при доступі до терміналу швидкої поїздки кнопка, що відображається у верхньому правому куті, що спонукала відкрити журнал квестів, не працювала.

Продуктивність та стабільність

  • Багато покращень стабільності, включаючи виправлення збоїв.

Різне

  • Зараз вибухи поза екраном видають шум.

Окрім цього, CDPR також випускає деякі виправлення для ПК, включаючи виправлення SMT на процесорах AMD, яке нещодавно було визначене користувачами Reddit. Патч також видалить використання інструкцій AVX та файл memory_pool_budgets.csv, який розробники помилково залишили серед ігрових файлів. Ви можете перейти до повного списку виправлень для ПК:

  • [AMD SMT] Оптимізоване використання ядра / потоку за замовчуванням для 4-ядерних та 6-ядерних процесорів AMD Ryzen (tm). 8-ядерні, 12-ядерні та 16-ядерні процесори залишаються незмінними і ведуть себе належним чином. Ця зміна була впроваджена у співпраці з AMD і заснована на тестах з обох сторін, що свідчать про те, що підвищення продуктивності відбувається лише на центральних процесорах із 6 ядрами і менше.
  • Виправлена ​​помилка зі способом збору необроблених даних.
  • Видалено використання набору інструкцій AVX, таким чином, виправлено збої, що трапляються в кінці Прологу на процесорах, що не підтримують AVX.
  • Вилучена консоль налагодження для запобігання функціям, які можуть призвести до збоїв або заблокованих квестів. Це не означає, що ми не хочемо підтримувати спільноту модифікаторів. Слідкуйте за додатковою інформацією про це.
  • Промінні відбиття більше не повинні здаватися занадто яскравими в порівнянні з навколишнім середовищем.
  • Виправлена ​​проблема зі збоєм Steam Overlay під час вимкнення гри.
  • Видалено файл memory_pool_budgets.csv . яка не була пов’язана з остаточною версією гри і не мала на неї впливу (це був залишковий файл, який використовувався під час розробки для оцінки використання пам’яті. Це не впливало на те, скільки пам’яті насправді було виділено). Помітне підвищення продуктивності після редагування файлу могло бути пов’язане з перезапуском гри.

Нарешті, CDPR також включив деякі виправлення для консолі, які повинні покращити загальну візуальну якість гри. Ви можете спуститися вниз, щоб переглянути повний перелік змін, пов’язаних із консоллю:

  • Покращена чіткість зображення з увімкненою хроматичною аберацією та плівковим зерном.
  • Налаштування більше не повинні скидатись за замовчуванням після декількох перезапусків сеансу гри.
  • Виправлені візуальні проблеми, що виникали під час переходу між The Heist та Love Like Fire.
  • Виправлений вигляд кількох транспортних засобів.
  • [Xbox] Вступ у бій, поки активний прискорювач Synaptic, більше не закінчується тим, що рядок стану гравця не відображається.
  • [Xbox] Гра більше не відповідає, коли виходить із профілю, коли видно повідомлення про відключення контролера.
  • Запит на отримання згоди на телеметрію з’явиться ще раз через попередню проблему зі скиданням налаштувань.
  • Виправлена ​​помилка, через яку можна було впасти з шахти ліфта в Megabuilding H8 в Automatic Love.

Зараз нове виправлення розповсюджується на консолях PlayStation та Xbox. CDPR заявляє, що найближчим часом почне розповсюджувати виправлення на ПК.

З моменту запуску Cyberpunk 2077 був суперечливим і мав багато проблем, особливо на консолях. Однак компанія пообіцяла виправити гру, але якщо ви не хочете чекати, тоді як у Sony, так і у Microsoft немає варіантів повернення коштів . CDPR зазначив, що компанія співпрацює з роздрібними торговцями, щоб дозволити гравцям повернути фізичні копії . Якщо ви придбали фізичну копію гри і вам не подобається, ви можете надіслати електронний лист до CDPR із підтвердженням покупки, щоб ініціювати повернення коштів.

Не забудьте підписатися на нашого Головного Редактора в Instagram, або ж на нашу офіційну сторінку в Facebook, канал в Telegram та в Twitter. Також стежте за нами в Google News.

Exit mobile version