Реклама

Основні кроки для захисту від банківських самозванців

Останні Новини

Profi
Profihttps://www.instagram.com/baloh_y/
Головний редактор технічного контенту на ITech.co.ua, який зацікавлений у смартфонах та інших гаджетах.

Крадіжка особистої інформації стає все більшим викликом сучасності, коли шахраї намагаються отримати інформацію про таких людей, як ви. Вони використовують ці дані для зняття коштів, відкриття шахрайських рахунків тощо на ім’я жертви. Злодії застосовують різні тактики для отримання інформації, включаючи видавання себе за ваш банк, фінансового радника, постачальника послуг Інтернету чи інших законних компаній чи державних установ, включаючи податкову. Багато хто вміє виглядати або звучати як організації, які ви знаєте і яким довіряєте. Зараз же, буде названо основні кроки для захисту від банківських самозванців.

Ніколи не відповідайте на запитання будь-якого випадкового телефонного дзвінка, тексту чи електронної пошти з запитом на інформацію, навіть якщо вона виглядає або звучить законно. Злочинці вміють робити електронні листи офіційними та підробляють ідентифікатор абонента.

Ніколи не видавайте паролі, номери рахунків, облікові дані для входу, дату вашого народження або іншу особисту інформацію, яку вимагають люди, які несподівано зв’язалися з вами.

Будьте впевнені, ваш банк ніколи не зателефонує, не надішле вам електронною поштою запит на особисту інформацію, таку як ваш пароль для онлайн-банкінгу, PIN-код дебетової картки, термін дії або CVV на вашій картці.

Ваш банк також не буде дзвонити, надсилати текстові повідомлення чи повідомлення електронною поштою з проханням змінити PIN-код на місці.

Злодії, які посвідчують особу, можуть використовувати невеликі обсяги інформації, яку вони дізналися про вас, щоб завоювати вашу довіру та змусити вас надати більше інформації. Не вірте цьому.

Деякі шахраї намагаються зачарувати вас наданням інформації. Інші використовують тиск, створюючи відчуття невідкладності, щоб засмутити вас надати їм інформацію. Деякі можуть навіть стати агресивними, якщо ви не захочете відповідати на поставлені запитання. Представник вашого банку не поводиться так.

Просто скажіть абоненту, що ви зателефонуєте йому зараз і поставте слухавку. Потім зателефонуйте на номер телефону на звороті вашої дебетової або кредитної картки вашого банку. 

Пам’ятайте, у вашому банку зберігається ваша інформація, і він не буде телефонувати, надсилати текстові повідомлення та надсилати вам повідомлення електронною поштою для її запиту.

Також нещодавно було названо 4 найбільш вживані фрази шахраїв в телефонній розмові, через які люди втрачають свої кошти.

ITech News

Не забудьте підписатися на нашого Головного Редактора в Instagram, або ж на нашу офіційну сторінку в Facebook, канал в Telegram та в Twitter. Також стежте за нами в Google News.

Новини Партнерів
Реклама

Випадкові Записи

Перераховано налаштування ОС Android, які розряджають смартфон

Кожен смартфон тримає заряд по різному. Все залежить від акумулятора і від віку пристрою. Нові телефони мають більшу автономність,...
Реклама

Буде Цікаво

- Advertisement -