Home Новини сучасних технологій Приватбанк продовжує створювати проблеми своїм клієнтам

Приватбанк продовжує створювати проблеми своїм клієнтам

0

Новий рік для українських компаній почався неоднозначно. Компанії, які надають послуги зв’язку, отримують критику в свою сторону і по сьогодні, зокрема через підняття цін на зв’язок та його неналежну якість. Організації, які займаються послугами доставки, також критикують, знову ж таки за неякісно надані послуги. Не оминула дана ситуація і українські банки. А саме, Приватбанк продовжує створювати проблеми своїм клієнтам. Мова йде про ситуацію, яка трапилась із користувачем Приватбанку. Ось її відгук.

Приватбанк продовжує створювати проблеми своїм клієнтам

Справа в тому, що користувачу відмовили в поновленні її карти після закінчення строку дії. Розірвали договір з користувачем в односторонньому порядку без пояснення причин таких дій. Найцікавіше те, що після опублікування відгуку на сайті мінфін, працівники Приватбанку зв’язались із згаданим користувачем та проблема була вирішена.

З даної ситуації можна зробити висновок, що якщо ви надасте своїм проблемам розголосу, велика ймовірність, що ваше питання буде вирішене. Швидше за все, якщо б користувач не пред’являла б свої претензії, вона б зараз не продовжувала обслуговуватись в Приватбанку. Майте це на увазі.

Не забудьте підписатися на нашого Головного Редактора в Instagram, або ж на нашу офіційну сторінку в Facebook, канал в Telegram та в Twitter. Також стежте за нами в Google News.

NO COMMENTS

Exit mobile version