Репутація ПриватБанку завжди була на висоті. Найбільше схвальних відгуків банк отримував за рахунок зручної системи онлайн-банкінгу. Зараз же щораз більше клієнтів скаржаться на обслуговування банку та складність вирішення виникаючих проблем. Деякі клієнти навіть звинувачують банк у шахрайстві. Один із клієнтів залишив гнівний відгук, в якому говориться про те, що ПриватБанк не повертає кошти клієнтам.
Суть відгуку полягає в тому, що ще в січні поповнюючи картку Приватбанку у терміналі стався збій. Відповідно до цього операція не була проведена, а кошти були заблоковані у терміналі. Звернувшись до працівників банку, клієнту обіцяли повернути кошти після інкасації, що в принципі і відбулось. Але. Кошти повернули не у повному обсязі та без роз’яснення причин. Станом на сьогодні, згідно слів клієнта, заявка закрита, а пояснень так ніхто і не надав. Нижче представлені фото скарги клієнта.
Не забудьте підписатися на нашого Головного Редактора в Instagram, або ж на нашу офіційну сторінку в Facebook, канал в Telegram та в Twitter. Також стежте за нами в Google News.