Реклама

TikTok намагається конкурувати з YouTube

Останні Новини

Profi
Profihttps://www.instagram.com/baloh_y/
Головний редактор технічного контенту на ITech.co.ua, який зацікавлений у смартфонах та інших гаджетах.

Сервіс TikTok з обміну короткими відео набрав вибухову популярність саме завдяки формату коротких роликів. А тепер TikTok намагається конкурувати з YouTube, створюючи формат довгих відео.

Розробники почали експериментувати з форматом довгих відео. Правда, ролики «довгі» лише за мірками TikTok – тривалість може досягати трьох хвилин. Проте, це радикальна зміна концепції TikTok.

Раніше користувачі TikTok могли завантажувати ролики тривалістю не більше 60 секунд. Поки функція знаходиться в стадії «раннього доступу» і буде поступово поширюватися серед користувачів. Такі ролики стануть доступні більшості користувачів протягом кількох тижнів.

Судячи з повідомлень у соціальних мережах, більшість користувачів, вже долучився до «революційного» нововведенню TikTok і незадоволені тим, що сталося. В основному вони обурюються і часто нецензурно. Їх можна зрозуміти, кому сподобається замість чергового невеликого «мемчіка» три хвилини дивитися щось рекламне.

Не забудьте підписатися на нашого Головного Редактора в Instagram, або ж на нашу офіційну сторінку в Facebook, канал в Telegram та в Twitter. Також стежте за нами в Google News.

Новини Партнерів
Реклама

Випадкові Записи

Названо причини, чому банківські картки не стануть популярнішими за готівку

Як ми писали в попередній статті, банківські карти стали неймовірно популярними і ними користується велика кількість українців. З кожним...
Реклама

Буде Цікаво

- Advertisement -