Як ми повідомляли раніше, мобільні оператори досить часто обманюють своїх клієнтів. Частіше за все, такі обмани списують на те, що відбувся збій в системі, непередбачувані ситуації і тому подібне. Сьогодні ж українцям розказали, як мобільні оператори обманюють своїх абонентів. Ми назвемо тільки найпопулярніші методи обману, з якими самі мали справу, або ж наші читачі.
Безлімітний інтернет, який не такий і Безлімітний
Напевно це найпопулярніша скарга всіх абонентів популярних мобільних операторів. Коли ви переходите на новий тарифний план, який включає в себе Безлімітний інтернет, ви навіть не подумаєте про те, що він може мати ліміт. Це цілком зрозуміло, оскільки це логічно. Як виявляється в операторів на це зовсім інша думка і поняття Безліміт в них також інше.
В більшості операторів цей Безліміт може завершитися на 40ГБ використаних даних. Що буде після використання цих 40ГБ, запитаєтеся ви. Фактично, ви й надалі зможете використовувати інтернет, але швидкість передачі даних настільки буде зменшена, що ви просто не зможете ним комфортно користуватися.
Оператори запевняють, що це робиться в благих цілях, щоб всі абоненти могли використовувати інтернет рівномірно і без затримок. Проблема в тому, що хто купляє Безліміт, тому потрібен справжній Безліміт, а не його подоба.
Проблеми з переходом до іншого оператора зі збереженням номера
Це цілком логічна проблема. Часто така ситуація виникає тоді, коли ви незадоволені наданням послуг своїм поточним оператором і хочете перейти до іншого, зберігаючи свій номер. Проблема починається з того, що оператори не хочуть відпускати своїх клієнтів, але водночас, не хочуть запропонувати їм дійсно вигідних та чесних тарифів. В таких ситуаціях оператори беруться за брудний підхід втримання абонента, а саме максимально затягують процес перенесення номера, повідомляють вам про неправильно подані заяви, неможливість технічного перенесення номера і тому подібне. В будь-якому випадку, запасайтеся терпінням і доводьте справу до кінця.
Підвищення вартості тарифів
Такий спосіб обману клієнтів можна також віднести до найболючіших. Така ситуація часто відбувається тоді, коли підключається акційний і дешевий тариф, а через місяць - два, його ціна серйозно збільшується. З одної сторони, оператори мають повне право піднімати вартість своїх тарифів, а з іншої сторони, вони повинні попередньо повідомити свого абонента про підвищення. Якщо сталася така неприємність, ви можете подавати скаргу на компанію у відповідні органи.
Нав'язування тарифу без згадки його вартості
Також популярний спосіб обману абонентів. Вам підключають додаткові послуги, вартість яких замовчується або ж не висвітлюється при замовленні. Фактично, оператор не несе відповідальності за такий трюк, оскільки абонент сам повинен знати, на що дає згоду. З іншої сторони, оператори приховують реальну вартість послуг, чим плутають в цінах своїх абонентів.
Самовільне підключення платних послуг
Цей спосіб найнеприємніший, оскільки при підключенні таких послуг, абонент може не помічати, що з його рахунку повільно зникають кошти. На критику в сторону оператора, вони відмахуються тим, що абонент сам підключив послугу. Зазвичай, після дзвінка в технічну підтримку, таку послугу відключають, але втрачені кошти вам ніхто не поверне.
"Перетворення" безкоштовних послуг в платні
Цей спосіб схожий до “Підвищення вартості тарифів”. Абонент підключає безкоштовну послугу, яка через місяць, або більше, стає платною. Оператори надіються, що абонент не помітить цього і продовжить платити за таку послугу і якомога довше.
Не забудьте підписатися на нашого Головного Редактора в Instagram, або ж на нашу офіційну сторінку в Facebook, канал в Telegram та в Twitter. Також стежте за нами в Google News.